Bertelsen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Damn, har det seg slik at butikkene også har fått inn collectors edition? Har en liten strøjobb imorgen, da passer det ekstremt bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er en på vennelista mi som alltid får kule spill før release.Han har nettopp fyrt opp BioShock. Sinnsykt mange achievements i spillet. Noe som er kjempebra For da er det større sjans for at man gidder å spille det mer enn 20 ganger 9303697[/snapback] Tror det var IGN eller Gamespy som nevnte det; de hadde fått 800 gamerscore iløpet av 20-25 timers spilling, og det var ved første gjennomspilling. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Han tenker på preloadinga av spillet i Steam og der mangler det filer som aktiverer spillet. Men får du tak i hele spillet så får du til å spille uansett. 9304791[/snapback] okey daså. slemme steam Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Haha ikke tro på det som sier de har spilt det! Spillet har en sperre som gjør at det ikke er mulig å spille det før 21 august, uannsett om du er pirat eller har fått det før release. Det mangler noen filer, bl.a exe fila, som må lastes ned fra serverne dems, og det er ikke mulig før 21. Men dette er bare på PC versjonen da, 360 folk kan jo spille som bare det! Så kan ikke si at jeg misunner dere enda, de som har spillet på pc 9304491[/snapback] lol wtf? hvor har du hørt det fra? 9304776[/snapback] På noen forumer er det noen som har skaffet det, men kan ikke spille det pga dette. se her f.eks: http://www.drkside.net/forums/viewtopic.php?t=689 Utrolig smart av utviklerne, gjør det omtrent umulig å cracke(intil videre), fordi de ikke har noen exe fil. Endret 17. august 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har sett noen på Østlandet som har satt Bioshock ut i hylla. Leste anmeldelsen i VG og nå er jeg villig til å kjøre hvor som helst omtrent for å få det. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hva slags spill er detta? Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Muligens tidenes spill i følge VG. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=195135 Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Muligens tidenes spill i følge VG. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=195135 9306661[/snapback] dette lover jo bra:P Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Gamezone i Kristiansand hadde ikke fått det inn enda hvertfall, var nede og sjekka. Fikk satt av en kopi da, så jeg er sikret Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Stikker innom ebgames på fredag. Da var det altså 3 gamle xbox 360 spill mint condition for Halo 3 pre-order + 100,- nok i gavekort og så bytte inn 5 must have Ps2 PAL spill= Bioshock gratis og vell så det.. Klarer jeg å få et xbox live 12 måneders kort ut av dette å a tru Endret 18. august 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ehhh...tviler på du får så mye... Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har sett dette i hylla i Stavanger-området? Klarer ikke vente! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Frister og ta turen til den nye ekspert butikken ved kvadrat i Sandnes. Der er de helt lattelige på release datoer av og til. Men jeg vet ikke enda om jeg skal ha det.. Det blir så mye og kjøpe.. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Frister og ta turen til den nye ekspert butikken ved kvadrat i Sandnes. Der er de helt lattelige på release datoer av og til. Men jeg vet ikke enda om jeg skal ha det.. Det blir så mye og kjøpe.. 9307219[/snapback] sjekka expert sine sider og der sto det faktisk at enkelte expert butikker i oslo hadde den på lager?Ullevål bla. Bor nesten i drammen så gidder uansett ikke kjøre så langt......HVIS det skulle stemme da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har så villt lyst på det. Hadde glatt gitt 649 eller hva Spaceworld / Expert skal ha for det.. DET hadde vært lørdagen sin det Da hadde jeg kansellert preorderen min fra videogamesplus asap. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har vært på Ullevål og Majorstua sine expert butikker. Står på siden demmes at det er på lager på disse to butikkene. Men når jeg var der så sa dem at dem ikke hadde det i det hele tatt enda. Så dro jeg til Expert på Storo og dem leita ihvertfall fram på dataen demmes og sa det var i bestilling. Men noe som bekymret meg når jeg gikk inn på elkjøp på Storo var at dem sa det var utsatt til 31. august. Og det så jeg med mine egene øyne det sto på datamaskinen demmes. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Tror ikke spillet er utsatt. I såfall hadde det vært merkelig om Elkjøp hadde vært de første i Norge til å vite det. Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Oh noes. Ille nok å vente til den 24. august, om de flytter datoen veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Collectors Ed. er utsatt ifølge absoluttspill. Pga produksjonsproblemer, forsinket levering fra Take2. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jepp. Det var nok CD som var blitt utsatt hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå