Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Jasså Mala, er du interissert i "cover" ?

9353517[/snapback]

 

Plager meg ikkje akkurat dersom spillet ser godt ut i hylla heller :p

 

Men...dette spillet her får meg virkelig til å ramle bort i fra hverdagen på ein utrolig engasjerende måte. Altså heilt bortevekk. Utrolig tilfredstillende. Har pga. ein eller annen samvittighet nølt litt med å forstyrre Big Daddy & Co, men i går gjekk eg inn for å felle jævelen.

 

Hoho, lettere sagt enn gjort :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk CE av PC versjonen i posten i går, og drillen på Big Daddyen var knekt av :(.

la ut noen bilder av den på 360-fan forumet.

 

ikkeno hyggelig å se, men det ser ut til at det går fint an å lime det. har ikke fått sjansen til å spille det enda, men jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Komplett har faen meg sendt feil versjon! :mad:

 

Kan jeg åpne forpakningen av spillet, for å så sende det tilbake på mandag?

9354964[/snapback]

 

Jeg får tilsendt CE fra Komplett når det kommer på lager, men fikk også beholde den feilsendte versjonen. Du slipper nok å returnere det.

Lenke til kommentar

Spillet dukket opp i posten idag. Jeg har fått spilt noen timer nå og er totalt forelsket i dette spillet. System Shock 2 og Half-Life 1/2 er vel blant de få spillene som kan måle seg med dette. Stemningen, lyden, grafikken, historien, leveldesignet og....ja rett og slett alt er helt fantastisk. Nok prat, tilbake til spillet :)

Lenke til kommentar

Da var Bioshock i hus.

 

Fullversjonen har retta opp hele det "dårlige" inntrykket jeg fikk av demoen, jeg følte det var en smule lineært, og lite stemningsfult.

 

Dette går jeg fullstendig tilbake på, etter å ha synket tenna inn i dette spillet skikkelig nå så elsker jeg det bare mer og mer. Spillet åpnet seg helt opp etter det man ser i demoen. Ja jeg kan ikke si annet enn at jeg syns ikke demoen gjør dette spillet noen slags rettferdighet. Vannvittig bra spill, det beste jeg har spilt på 360 så langt. Virkelig et spill alle bør ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...