Mala Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jasså Mala, er du interissert i "cover" ? 9353517[/snapback] Plager meg ikkje akkurat dersom spillet ser godt ut i hylla heller Men...dette spillet her får meg virkelig til å ramle bort i fra hverdagen på ein utrolig engasjerende måte. Altså heilt bortevekk. Utrolig tilfredstillende. Har pga. ein eller annen samvittighet nølt litt med å forstyrre Big Daddy & Co, men i går gjekk eg inn for å felle jævelen. Hoho, lettere sagt enn gjort Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Komplett har faen meg sendt feil versjon! Kan jeg åpne forpakningen av spillet, for å så sende det tilbake på mandag? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Komplett har faen meg sendt feil versjon! Kan jeg åpne forpakningen av spillet, for å så sende det tilbake på mandag? 9354964[/snapback] Ikke med spill, Elkjøp gir hvertfall ikke lov til det, da jeg "kunne ha kopiert spillet". Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hmm.. Men forseglingen var halveis brutt i pakken, så jeg tok det forsiktig av, og det klistremerket fikk jeg av helt. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 fikk CE av PC versjonen i posten i går, og drillen på Big Daddyen var knekt av . la ut noen bilder av den på 360-fan forumet. ikkeno hyggelig å se, men det ser ut til at det går fint an å lime det. har ikke fått sjansen til å spille det enda, men jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 At drillen er knekt er et vanlig problem. 2K har satt opp et program for å få byttet ut figuren, men som vanlig kan ikke vi i norden ta nytte av dette. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Spiller dere på Easy eller normal eller hard? Tipper jeg går for normal(pc versjonen). Lastet akkurat ned fra steam. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tente å kjøre igjennom det på normal først Har bare spillt eit par timer, men er ikkje noe særlig vanskelig syns eg. Big Daddy er jo seig da men Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Jeg skal hvertfall starte på medium, det virket hvertfall greit i demoen. Er det mulig å skyte little sister? Endret 25. august 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fyti satan dette spillet er bra. Når jeg spilte demoen sa jeg til meg els, var dette alt? Men jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte spillet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg skal hvertfall starte på medium, det virket hvertfall greit i demoen. Er det mulig å skyte little sister? 9355602[/snapback] Du kan skyte, men det er bedre å spare kulene. De tar ikke skade. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Spiller på normal. Etter det skal jeg spille spillet på easy for å få "completed the game without harvesting any little sisters"-achievementen (100 gs) Også til slutt på hard Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vil det si å rescue dem istedet, eller bare ignorere alle helt? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du tar ned alle big daddies, og trykker på Y foran alle little sisters Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Komplett har faen meg sendt feil versjon! Kan jeg åpne forpakningen av spillet, for å så sende det tilbake på mandag? 9354964[/snapback] Jeg får tilsendt CE fra Komplett når det kommer på lager, men fikk også beholde den feilsendte versjonen. Du slipper nok å returnere det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Åh, det hadde vært så sykt herlig! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Spillet dukket opp i posten idag. Jeg har fått spilt noen timer nå og er totalt forelsket i dette spillet. System Shock 2 og Half-Life 1/2 er vel blant de få spillene som kan måle seg med dette. Stemningen, lyden, grafikken, historien, leveldesignet og....ja rett og slett alt er helt fantastisk. Nok prat, tilbake til spillet Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tente å kjøre igjennom det på normal først Har bare spillt eit par timer, men er ikkje noe særlig vanskelig syns eg. Big Daddy er jo seig da men 9355601[/snapback] 2 trapwires og én kule er alt som skal til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har fått fellt ein håndfull Big Daddys nu, deilig å bruke miljøet til sin fordel. Faen så utrolig HERLIG spill dette her. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Da var Bioshock i hus. Fullversjonen har retta opp hele det "dårlige" inntrykket jeg fikk av demoen, jeg følte det var en smule lineært, og lite stemningsfult. Dette går jeg fullstendig tilbake på, etter å ha synket tenna inn i dette spillet skikkelig nå så elsker jeg det bare mer og mer. Spillet åpnet seg helt opp etter det man ser i demoen. Ja jeg kan ikke si annet enn at jeg syns ikke demoen gjør dette spillet noen slags rettferdighet. Vannvittig bra spill, det beste jeg har spilt på 360 så langt. Virkelig et spill alle bør ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå