thomassit0 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen som vet om metallboksen kun kommer i begrenset opplag? Synes nesten metallboksen er fetere enn Collectors Edition. 9351047[/snapback] Av det jeg har lest så er det kun det første opplaget som har sånn boks. Husker ikke hvor jeg leste det, mener det var her på gamer et sted.. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 NÅ har jeg vert å kjøpt Bioshock i metall boks.Betalte 599kr men giddet ikke å vente til jrg fikk collectors edition fra absoluttspill.no. Så nå avbestiller jeg collectors edition. Skuffet over at det ikke er metallboks i CE Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så, elkjøp i Stavanger kom med informasjon som var ny for meg. Hørte en ansatt på elkjøp si at spillet var forsinket :S Sjekket spaceworld også, men ingen spill. Utsolgt allerede? Tviler jeg på (kl. 15.00ca) 9350185[/snapback] De sa det samme til meg på Elkjøp Giganten på Forus.. kom først inn 31. august (Og de sa det gjaldt hele landet! Haha..) Stakk så innom kvadrat fant ut at de hadde på EBGames til 649,- expensive tenkte eg og gikk på spaceworld.. 3 eksemplar til 599,- som og var litt expensive gikk videre til expert og de skulle ha fått de inn 26. juni sa han, men de hadde ingen inne (hilarious!) Så da bar det tilbake til spaceworld og kjøpe til 599,-.. stakk så innom EB en tur igjen som var blitt utsolgt i mellomtiden.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så, elkjøp i Stavanger kom med informasjon som var ny for meg. Hørte en ansatt på elkjøp si at spillet var forsinket :S Sjekket spaceworld også, men ingen spill. Utsolgt allerede? Tviler jeg på (kl. 15.00ca) 9350185[/snapback] De sa det samme til meg på Elkjøp Giganten på Forus.. kom først inn 31. august (Og de sa det gjaldt hele landet! Haha..) Stakk så innom kvadrat fant ut at de hadde på EBGames til 649,- expensive tenkte eg og gikk på spaceworld.. 3 eksemplar til 599,- som og var litt expensive gikk videre til expert og de skulle ha fått de inn 26. juni sa han, men de hadde ingen inne (hilarious!) Så da bar det tilbake til spaceworld og kjøpe til 599,-.. stakk så innom EB en tur igjen som var blitt utsolgt i mellomtiden.. 9351542[/snapback] Tok selv samme tur.... Free Record Shop og kjøpte CE til PC. Så EB-Games og kjøpte (vanlig) til X360 . Var 6 stk foran meg i køen på EB som skulle ha Bioshock... Koselig. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg får spillet imorgen, er rimelig spent om Komplett sendte riktig versjon av spillet. Bestilte CE versjonen til 360. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kjøpte det på Lefdal idag Metallboks. 499 kr. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kjøpte det på Lefdal idag Metallboks. 499 kr. 9352296[/snapback] eehh. JEG kjøpte den Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 noen som vet hvor i oslo jeg kan få tak i dette? helst oslo øst Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 CE til 360 har metallcover den og, er bare amerikanerene som må nøye seg med plast. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal si meg enig i at det "metall" coveret gjorde susen. Tar seg jævlig bra ut på ett slikt spill.....Håper vi får se flere kreative storspill cover i framtiden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mitt ankom fra Canada, ingen metall cover, men eit slikt flott "glans" cover utenpå selve esken. Skulle dog fortrukket å hatt det i metall da Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mitt ankom fra Canada, ingen metall cover, men eit slikt flott "glans" cover utenpå selve esken. Skulle dog fortrukket å hatt det i metall da 9353314[/snapback] Du får komme ut å sjå på coveret mitt du då Mala;) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jasså Mala, er du interissert i "cover" ? Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hvem er ikke det? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kjøpte det på Lefdal idag Metallboks. 499 kr. 9352296[/snapback] eehh. JEG kjøpte den 9352482[/snapback] Skrev jeg "jeg"? Nei. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) CE til 360 har metallcover den og, er bare amerikanerene som må nøye seg med plast. 9353186[/snapback] Satt med hjertet i halsen til jeg leste ditt innlegg! Jeg får metallboks! Endret 24. august 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Coveret kunne ha vært laget av kudritt for min del. Det er spillet inni som teller. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tror ikke det er så mye spill hvis coveret er av kudritt. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Fikk mitt idag fra Absoluttspill,metallcover.Har spilt i hele kveld og må bare si til nå har det vært supert.Måtte ha meg en pause nå for å fordøye inntrykkene og hvile hjernen litt.Fint man kan save når man vil,men vær obs på om du looter ting og loader på nytt like etter vil dette være borte.Gjaldt ting folk hadde på seg og saker i skuffer og skap etc.Ser heldigvis ikke ut som det gjelder viktige ting man trenger for å komme videre i spillet.Husk å save når du har gribbet til deg..ehh,blir i at jeg fikk det igår,klokka er passert 24 med god margin. Endret 25. august 2007 av Dvil Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ja jeg må vel joine den endeløse rekken av folk som hyller dette geniale spillet jeg og. Har spilt i ca 3 timer, og sålangt har det vært helt utrolig bra. Skjønner godt Rune i VG som sa at han var redd for at alle andre skytespill etter dette kommer til å virke dårligere.. Dette er liksom så utrolig gjennomført på alle mulige måter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå