Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, elkjøp i Stavanger kom med informasjon som var ny for meg. Hørte en ansatt på elkjøp si at spillet var forsinket :S Sjekket spaceworld også, men ingen spill. Utsolgt allerede? Tviler jeg på (kl. 15.00ca)

9350185[/snapback]

 

De sa det samme til meg på Elkjøp Giganten på Forus.. kom først inn 31. august (Og de sa det gjaldt hele landet! Haha..) Stakk så innom kvadrat fant ut at de hadde på EBGames til 649,- expensive tenkte eg og gikk på spaceworld.. 3 eksemplar til 599,- som og var litt expensive gikk videre til expert og de skulle ha fått de inn 26. juni sa han, men de hadde ingen inne (hilarious!) Så da bar det tilbake til spaceworld og kjøpe til 599,-.. stakk så innom EB en tur igjen som var blitt utsolgt i mellomtiden..

Lenke til kommentar
Så, elkjøp i Stavanger kom med informasjon som var ny for meg. Hørte en ansatt på elkjøp si at spillet var forsinket :S Sjekket spaceworld også, men ingen spill. Utsolgt allerede? Tviler jeg på (kl. 15.00ca)

9350185[/snapback]

 

De sa det samme til meg på Elkjøp Giganten på Forus.. kom først inn 31. august (Og de sa det gjaldt hele landet! Haha..) Stakk så innom kvadrat fant ut at de hadde på EBGames til 649,- expensive tenkte eg og gikk på spaceworld.. 3 eksemplar til 599,- som og var litt expensive gikk videre til expert og de skulle ha fått de inn 26. juni sa han, men de hadde ingen inne (hilarious!) Så da bar det tilbake til spaceworld og kjøpe til 599,-.. stakk så innom EB en tur igjen som var blitt utsolgt i mellomtiden..

9351542[/snapback]

Tok selv samme tur....

 

Free Record Shop og kjøpte CE til PC. Så EB-Games og kjøpte (vanlig) til X360 :). Var 6 stk foran meg i køen på EB som skulle ha Bioshock... Koselig.

Lenke til kommentar

Fikk mitt idag fra Absoluttspill,metallcover.Har spilt i hele kveld og må bare si til nå har det vært supert.Måtte ha meg en pause nå for å fordøye inntrykkene og hvile hjernen litt.Fint man kan save når man vil,men vær obs på om du looter ting og loader på nytt like etter vil dette være borte.Gjaldt ting folk hadde på seg og saker i skuffer og skap etc.Ser heldigvis ikke ut som det gjelder viktige ting man trenger for å komme videre i spillet.Husk å save når du har gribbet til deg..ehh,blir i at jeg fikk det igår,klokka er passert 24 med god margin.

Endret av Dvil
Lenke til kommentar

Ja jeg må vel joine den endeløse rekken av folk som hyller dette geniale spillet jeg og. Har spilt i ca 3 timer, og sålangt har det vært helt utrolig bra. Skjønner godt Rune i VG som sa at han var redd for at alle andre skytespill etter dette kommer til å virke dårligere.. Dette er liksom så utrolig gjennomført på alle mulige måter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...