Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her i fredrikstad er det ihvertfal ikke noe problem og få tak i det, alle butikker har det nesten. Kjøpte selv den vrsionen med stålcoveret på Platekompaniet de sa mange andre hadde kjøpt det der også hehe så er vist ikke bare meg som er spillinteresert i Fredrikstad likevel hehe ;)

 

Men var først inne på Spaceworld og titta, men da jeg så det sto 700kr på esken så snudde jeg igjen. (var ikke engang den med metallcover)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
komplett ringte akkurat.

siden jeg fikk limited og ikke CE som bestilt sender de meg CE i tillegg når den kommer inn på lager :D

9350342[/snapback]

 

Nice :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Elkjøp i Drammen har ikke fått inn BioShock, og de opererer visstnok med utsatt dato på både CE og vanlig. Så da blir det inn til EB etter jobb, tenker jeg.

9348489[/snapback]

Update: Elkjøp Drammen har nå a-plenty til 499,-. Løp og kjøp, etc. Metallcoveret er forresten forbaska nice! :thumbup:
Lenke til kommentar

Har vært på ski storsenter og plukka det opp nå, 579,- på platekompaniet.

 

I det jeg kom inn i butikken gikk jeg rett til spillhylla, så meg ivrig rundt, men kun pc utgaven var å se. Skikkelig skuffa trasker jeg bort i dvd hylla isteden, og plukker opp rolling stones sin "bigger bang box set". Det slår meg at jeg kanskje burde spørre i kassa først om de har fått det inn (Hvorfor kan de ikke sørge for å ta inn spill til release??), men da står det plutselig flere eksemplarer i spillhylla :tease:

 

Jævlig kult cover forresten!

Lenke til kommentar

Noen som vet om spillet er på lager i Kristiansand/mandalsområdet? Har sjekka hos Gamezone, Megastore og Expert. Ingen hadde det. Og jeg som gledet meg til å spille i helga..

 

Dette gjaldt 360 versjonen

 

Edit: De har på Spaceworld på Sørlandssenteret ja. Blir dyrt, men men...

Endret av _Astron_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...