LordShaft Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Eneste butikken som hadde det her var EB Games. De andre får de ikke inn før i løpet av dagen. Fått spilt spille noen timer nå og jeg er helt i ekstase! Er så konge stemning, å det er til tider skummelt som fy hehe ;-) Blir noen timer foran tven fra søndag av....må desverre jobbe helgavakt denne helga. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jaja...da gjekk det i dass her i dag.. elkjøp hadde ikkje fått inn spillet pga lev.problem men det rekner eg med er BS, dei har sikkert gløymt og bestille det. ingen av det andre butikken hadde fått det inn heller.. nå satser på att airborne demo er kommet på xbl.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Krosjefen: Du har ikke fått med meg NOE av det jeg har skrevet her i tråden, har du? Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Elkjøp Arendal, ingen Bioshock (men det er bestilt). Expert Arendal, har det på lager ifølge lagersystemet og internettsidene, men de finner det ikke (!). Heldigvis kom Spiderman 3 som fulgte med PS3 Bundle fra Lefdal i dag, og det blir vel nesten like bra... Lars Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 ja ok..så elkjøp sliter ja...rare greier det der.. litt kjip att ingen av dei andre butikken har fått den inn heller.. men gidder ikkje reise og sjekke elkjøp seinare på dagen..tross alt ei mil og kjøyre en veg,. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jaja.. Da var spillet i hus! Hadde egentlig ikke regna med å få det til release i og med at jeg bestilte fra VGP! Herlig overraskelse! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 ja ok..så elkjøp sliter ja...rare greier det der.. litt kjip att ingen av dei andre butikken har fått den inn heller.. men gidder ikkje reise og sjekke elkjøp seinare på dagen..tross alt ei mil og kjøyre en veg,. 9349242[/snapback] Ring kundesenteret på 815 32 000, de kan sjekke live lagerstatus hos din butikk. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 ja ok..så elkjøp sliter ja...rare greier det der.. litt kjip att ingen av dei andre butikken har fått den inn heller.. men gidder ikkje reise og sjekke elkjøp seinare på dagen..tross alt ei mil og kjøyre en veg,. 9349242[/snapback] Ring kundesenteret på 815 32 000, de kan sjekke live lagerstatus hos din butikk. 9349270[/snapback] aha..niice..takk for tipset.. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Noen som har fått kjøpt seg Collectors Edition? Lenke til kommentar
Undified Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå var mitt i hus. :!: Spilt til der demoen slutter, gleder meg skikkelig nå. Fikk det for 549 på Platekompaniet, Sandvika. Xbox versionen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Da sitter jeg endelig med spillet i hånden, coveret er utmerket, synd at ikke flere velger å lage et litt mer spesielt cover Lenke til kommentar
galmania Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Da sitter jeg endelig med spillet i hånden, coveret er utmerket, synd at ikke flere velger å lage et litt mer spesielt cover 9349509[/snapback] Ja det er jo ordentlig plåt. Ikke plast som en lenger tilbake i tråden sa. Endret 24. august 2007 av galmania Lenke til kommentar
PsyDuckZ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 elkjøp storo har det, selv om de ikke trodde på det i butikken. Så sjekket de, og de har det på lager, men du må ned på lageret som ligger 200 meter ned i gaten for å hente det Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Krosjefen: Du har ikke fått med meg NOE av det jeg har skrevet her i tråden, har du? 9349182[/snapback] Å guru... Han har vel fått med seg at du "tror elkjøp'er får som nevnt over levert i løpet av dagen i dag om alt går som det skal" og "kanskje ikke alle som fikk med seg den nye informasjonen". Mye håndfast i de innleggene dine der ja.... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Da sitter jeg endelig med spillet i hånden, coveret er utmerket, synd at ikke flere velger å lage et litt mer spesielt cover 9349509[/snapback] Enig. Kjempelekkert cover og jeg håper at også Halo 3 og Mass Effect kommer i samme utgave. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det bare på første leveranse at coveret er spesielt eller? Lenke til kommentar
Undified Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det bare på første leveranse at coveret er spesielt eller? 9349834[/snapback] tror det. Er ikke sikker da Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Da var det i hus! Men skulle det ikke følge med en faceplate med special edition? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men skulle det ikke følge med en faceplate med special edition? Det var bare en amerikansk websjappe som sa de skulle sende med faceplates med hver Spesial Edition Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Anus på stikke ftw!! Spillet kom på dag ifra VGP, så all honnør til de! Men eg får ikkje lagt mine klamme hender rundt det før om noen timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå