Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Og er spillet skummelt? Fikk varierte inntrykk av demoen, og hadde forventet at det skulle være litt mer creepy - noe allá intrykket man hadde idet man tok de første stegene ut av dykkerklokken.

Lenke til kommentar

tok feil da jeg sa at CE versjonen ventet på meg på komplett, var visst Limited utgaven. Ikke at jeg gråter av den grunn :p spillet er SJEFOLAINEN!

Hadde suttet i 4 timer plutselig :p man blir helt oppslukt.

 

ikke så creepy som folk skal ha det til, bortsett fra enkelte steder.

 

pass ryggen din når du plukker opp en hvis powerup sier nå jeg bare :D

tok baklengs salto over sofaen!

Lenke til kommentar
tok feil da jeg sa at CE versjonen ventet på meg på komplett, var visst Limited utgaven. Ikke at jeg gråter av den grunn :p spillet er SJEFOLAINEN!

Hadde suttet i 4 timer plutselig :p man blir helt oppslukt.

 

ikke så creepy som folk skal ha det til, bortsett fra enkelte steder.

 

pass ryggen din når du plukker opp en hvis powerup sier nå jeg bare :D

tok baklengs salto over sofaen!

9346780[/snapback]

 

Det er jo avbildet et bilde av Collectors Edition. Jeg trodde at Komplett bare hadde skrevet feil.

Lenke til kommentar
Har no gjennomført spelet ...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WORST ENDING EVER!

pga korleis spelet slutta, gir eg spelet 8/10

9346152[/snapback]

 

runda det allerede?? :cry: var ikke det litt kort tid?

9346795[/snapback]

 

Ta det med ro. Når de sier 20 timer gameplay så tror jeg ikke de lyver. Har vel spilt rundt tre timer, og har så vidt begynt føles det som. Men jeg tar meg ganske god tid og da. Utforsker en god del, pluss at jeg sliter litt enkelte plasser. Noe som overrasket meg litt var mengden av Little Sisters. Trodde det var 4-5 stykker, nen har truffet en god del allerede.

 

Kan fortelle om en opplevelse, uten spoilers da. Jeg hadde lite health og armour, og havnet i et rom med en Big Daddy og little sister. Jeg ville ikke angripe, så jeg snek meg litt unna i et hjørne. Men hun jenta skulle absolutt pirke på han døde fyren som lå foran meg. Hun så meg heldigvis ikke. Ganske syk opplevelse å ha en Big Daddy foran deg. Kontrolleren rister jo når han går bortover.

Lenke til kommentar
Hvordan var lengden? Utforska du mye eller?

9346196[/snapback]

Eg har utforska mykje - og klokka inn ca 15-17 timar.

Klart eit av årets beste spel. Utanom ein liten ting. Ikkje sjå spoileren min lengre opp om du ikkje er 100% sikker på at du absolutt må. ;)

 

Eg blir lett skremd - og er ikkje nokon horror movie buff. Eg syntes stemninga i spelet gjorde det skummelt. Lydane, musikken, stemmene. Alt i saman gjorde det, for meg, til ein skummel og utruleg spanande oppleving.

 

Fekk ca 700/1000 gamerpoints - det seier vel litt om at eg ikkje rusha det. Tok meg god tid, og leita i alle rom, etter lyd-dagbøker. Alt i alt ein utruleg spel-oppleving.

Har hatt spelet i 4 dagar for dei som lurar.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Hvordan var lengden? Utforska du mye eller?

9346196[/snapback]

Eg har utforska mykje - og klokka inn ca 15-17 timar.

Klart eit av årets beste spel. Utanom ein liten ting. Ikkje sjå spoileren min lengre opp om du ikkje er 100% sikker på at du absolutt må. ;)

 

Eg blir lett skremd - og er ikkje nokon horror movie buff. Eg syntes stemninga i spelet gjorde det skummelt. Lydane, musikken, stemmene. Alt i saman gjorde det, for meg, til ein skummel og utruleg spanande oppleving.

 

Fekk ca 700/1000 gamerpoints - det seier vel litt om at eg ikkje rusha det. Tok meg god tid, og leita i alle rom, etter lyd-dagbøker. Alt i alt ein utruleg spel-oppleving.

Har hatt spelet i 4 dagar for dei som lurar.

9347088[/snapback]

 

Bioshock har en multiplayer del ikke sant? hvordan er den? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...