Tomtruck Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har også hatt mine første timer i Rapture, og spillet er enkelt og greit FANTASTISK Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har også hatt mine første timer i Rapture, og spillet er enkelt og greit FANTASTISK 9345555[/snapback] Herregud ikke si sånt, nå greier jeg ikke snart å vente lenger! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Spillet er helt fantastisk, fy faen jeg elsker å være nede i vannbyen Rapture Har koset meg i litt over 2 timer og elsker alt som har skjedd osv Flott grafikk, både teknisk og artistisk Gled dere som venter på spillet Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 spaceworld lillestrøm har fått inn pc versjon. collectors edition og vanlig men de selger ikke før imorgen? hvorfor er 360 versjon forsinket? det var den ihvertfall på lillestrøm Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Faen, nå begynner jeg å bli nervøs her.. Håper virkelig Elkjøp får det inn i morgen Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 prøvde å få tak i det istad, men fyren bak kassa på spaceworld ville ikke selge det til meg. Så fikk jeg høre litt senere på dagen at en annen hadde vært på spaceworld og kjøpt det tidligere idag. Da ble jeg litt pist, men men får plukke det opp imorgen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har no gjennomført spelet ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor WORST ENDING EVER!pga korleis spelet slutta, gir eg spelet 8/10 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvordan var lengden? Utforska du mye eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Og er spillet skummelt? Fikk varierte inntrykk av demoen, og hadde forventet at det skulle være litt mer creepy - noe allá intrykket man hadde idet man tok de første stegene ut av dykkerklokken. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Nah, er ikke så skummelt, enkelte ganger er det litt creepy, men generelt er det mer spenning og action. Lenke til kommentar
funkykid Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 tok feil da jeg sa at CE versjonen ventet på meg på komplett, var visst Limited utgaven. Ikke at jeg gråter av den grunn spillet er SJEFOLAINEN! Hadde suttet i 4 timer plutselig man blir helt oppslukt. ikke så creepy som folk skal ha det til, bortsett fra enkelte steder. pass ryggen din når du plukker opp en hvis powerup sier nå jeg bare tok baklengs salto over sofaen! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har no gjennomført spelet ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor WORST ENDING EVER!pga korleis spelet slutta, gir eg spelet 8/10 9346152[/snapback] runda det allerede?? var ikke det litt kort tid? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 tok feil da jeg sa at CE versjonen ventet på meg på komplett, var visst Limited utgaven. Ikke at jeg gråter av den grunn spillet er SJEFOLAINEN!Hadde suttet i 4 timer plutselig man blir helt oppslukt. ikke så creepy som folk skal ha det til, bortsett fra enkelte steder. pass ryggen din når du plukker opp en hvis powerup sier nå jeg bare tok baklengs salto over sofaen! 9346780[/snapback] Det er jo avbildet et bilde av Collectors Edition. Jeg trodde at Komplett bare hadde skrevet feil. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Har no gjennomført spelet ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor WORST ENDING EVER!pga korleis spelet slutta, gir eg spelet 8/10 9346152[/snapback] runda det allerede?? var ikke det litt kort tid? 9346795[/snapback] Ta det med ro. Når de sier 20 timer gameplay så tror jeg ikke de lyver. Har vel spilt rundt tre timer, og har så vidt begynt føles det som. Men jeg tar meg ganske god tid og da. Utforsker en god del, pluss at jeg sliter litt enkelte plasser. Noe som overrasket meg litt var mengden av Little Sisters. Trodde det var 4-5 stykker, nen har truffet en god del allerede. Kan fortelle om en opplevelse, uten spoilers da. Jeg hadde lite health og armour, og havnet i et rom med en Big Daddy og little sister. Jeg ville ikke angripe, så jeg snek meg litt unna i et hjørne. Men hun jenta skulle absolutt pirke på han døde fyren som lå foran meg. Hun så meg heldigvis ikke. Ganske syk opplevelse å ha en Big Daddy foran deg. Kontrolleren rister jo når han går bortover. Lenke til kommentar
galmania Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Virker som noen skal rushe igjennom spillet så fort som mulig. Noes spiller bare på den måten, mens andre tar seg god tid og utforsker alt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Hvordan var lengden? Utforska du mye eller? 9346196[/snapback] Eg har utforska mykje - og klokka inn ca 15-17 timar.Klart eit av årets beste spel. Utanom ein liten ting. Ikkje sjå spoileren min lengre opp om du ikkje er 100% sikker på at du absolutt må. Eg blir lett skremd - og er ikkje nokon horror movie buff. Eg syntes stemninga i spelet gjorde det skummelt. Lydane, musikken, stemmene. Alt i saman gjorde det, for meg, til ein skummel og utruleg spanande oppleving. Fekk ca 700/1000 gamerpoints - det seier vel litt om at eg ikkje rusha det. Tok meg god tid, og leita i alle rom, etter lyd-dagbøker. Alt i alt ein utruleg spel-oppleving. Har hatt spelet i 4 dagar for dei som lurar. Endret 23. august 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Håper så sjukt at spillet ligger i kassa mi fra VGP i morra...i verste fall på lørdagen. Blei sendt på mandag så det burde vel komme håper eg. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvordan var lengden? Utforska du mye eller? 9346196[/snapback] Eg har utforska mykje - og klokka inn ca 15-17 timar.Klart eit av årets beste spel. Utanom ein liten ting. Ikkje sjå spoileren min lengre opp om du ikkje er 100% sikker på at du absolutt må. Eg blir lett skremd - og er ikkje nokon horror movie buff. Eg syntes stemninga i spelet gjorde det skummelt. Lydane, musikken, stemmene. Alt i saman gjorde det, for meg, til ein skummel og utruleg spanande oppleving. Fekk ca 700/1000 gamerpoints - det seier vel litt om at eg ikkje rusha det. Tok meg god tid, og leita i alle rom, etter lyd-dagbøker. Alt i alt ein utruleg spel-oppleving. Har hatt spelet i 4 dagar for dei som lurar. 9347088[/snapback] Bioshock har en multiplayer del ikke sant? hvordan er den? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Bioshock har en multiplayer del ikke sant? Nei Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Vi som nyter pc-versjonen vil nok kunne nyte en multiplayer mod om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå