Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Få spillene ut i hylla når de er annkommet sir nå jeg! Spiller det noen trille om noen får spilt spillet litt før deg da?

 

Nå har jeg ringt rundt til alle butikkene som selger spill her i nærområdet og det er bare en butikk som har fått det inn. De selger det ikke før i morra tidlig, så da blir det vel en tur ut å få seg et eksemplar når butikken åpner  :w00t:

9344009[/snapback]

 

Har man en fast dato så har man en fast dato.

Fungerer dårlig for nettbutikker som lever av å selge spill, når større kjeder legger spillet ut for salg lenge før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom EB Games Bergen, og byttet inn noen spill mot Bioshock (The Darkness, GRAW 2 og Prey. Hadde 1000/1000 achievements i alle sammen), og han viste meg covrene på alle utgavene av Bioshock. Han hadde den vanlige PC utgaven, Collectors Edition PC utgaven (Med Big Daddy figuren) og LE Edition Xbox360 utgaven. Han sa den VANLIGE 360 utgaven var utsatt til neste uke.. Prøvde å overtale han til å gi meg LE 360 utgaven over skranken nå, men han sa han fikk trøbbel med sjefen om han slo spillet "inn" i dag, så jeg fikk komme bort i morgen å hente det.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
SAS1984: og det som skiller LE 360 og vanlig er stålcoveret?

9344588[/snapback]

 

Det kan jeg ikke svare på. Det visste ikke fyren bak kassen selv. Men som sagt, så var det et lekkert stål cover, som gjør seg flott i hyllen.

 

Og BTW, så solgte de Xbox360 Elite til 3799,- .. Med andre ord 800 kr dyrere enn Premium ( Og til Eliten får en tross alt 120 GB HDDen med)

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt spillet over disk! :) Men vil helst ikke si hvor pga han i kassen sa at det var en glipp at det hadde blitt satt ut. Men siden jeg tok en så kunne jeg få kjøpe det. Han skulle fjerne det fra hyllen med en gang sa han. Blue Dragon selger dem overalt nå selv om det har release i morgen det også. Skjønner ikke hvorfor det er så spesielt farlig med Bioshock. Burde jo være like strengt med alle spill.

Endret av Billy_Bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...