Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Håper Elkjøp får inn spillet i dag, så de har det inne i morra tidlig. For jeg har nemlig tenkt å være der når de åpner, og jeg vil ha BioShock! :D

 

 

Det har nemlig skjedd før, at de ikke fikk det inn før litt utpå dagen.. Tror det skjedde med Splinter Cell Double Agent.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Må bare sende litt skryt til Gamezone for kjapp levering :thumbup:  Og du verden så lekker utgave :dribble:

 

post-117267-1187867788_thumb.jpg

9342742[/snapback]

Er det der den vanlige retailutgaven? Ser bad-frickin'-ass ut iallefall.

 

[EDIT: La til sitat]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Dra meg sakte i fletta som mor laga for 10 år siden....

 

Elkjøp her har ikke fått spillet inn på lager enda. De får det i morra som igjen gjør at de ikke kommer til å sette det ut i butikken før ettermiddag/kvelden. Det suger jo LUT!! Det betyr at jeg ikke får prøvd gosakene før jeg skal på jobb i morra.

 

Siterer bartenderen i "The.Boondock.Saints" FUCK FUCK FUCK!!

Lenke til kommentar
Dra meg sakte i fletta som mor laga for 10 år siden....

 

Elkjøp her har ikke fått spillet inn på lager enda. De får det i morra som igjen gjør at de ikke kommer til å sette det ut i butikken før ettermiddag/kvelden. Det suger jo LUT!! Det betyr at jeg ikke får prøvd gosakene før jeg skal på jobb i morra.

 

Siterer bartenderen i "The.Boondock.Saints" FUCK FUCK FUCK!!

9343905[/snapback]

 

I feel you. Tre år har jeg ventet. Jeg nekter å finne meg i noe annet enn at jeg har det i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Få spillene ut i hylla når de er annkommet sir nå jeg! Spiller det noen trille om noen får spilt spillet litt før deg da?

 

Nå har jeg ringt rundt til alle butikkene som selger spill her i nærområdet og det er bare en butikk som har fått det inn. De selger det ikke før i morra tidlig, så da blir det vel en tur ut å få seg et eksemplar når butikken åpner :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Fint om oss Drammensere (selv om jeg er en falsk en) holder hverandre oppdatert her. Jeg har ventet i 3 år, og pokker om jeg skal vente lenger enn til i morgen.

9343682[/snapback]

Jeg satser på Elkjøp i Drammen rundt lunsjtid i morgen. De pleier å være flinke med å ha spill til lansering, og antar det ikke blir noe problem med kø eller at de er utsolgt.
Lenke til kommentar
Så fikk jeg kjøpt spillet over disk i Bergen Sentrum. Spillet var ikke plassert i hyllen, så jeg spurde i kassen...

9343919[/snapback]

 

 

Hvor i Bergen kjøpte du det?? Tenkte jeg skulle ta meg en tur nedom Lagunen, for å sjekke ut EB Games, Spaceworld, Playcom, samt sveipe Lefdal og Elkjøp i samme runde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...