thomassit0 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Håper Elkjøp får inn spillet i dag, så de har det inne i morra tidlig. For jeg har nemlig tenkt å være der når de åpner, og jeg vil ha BioShock! Det har nemlig skjedd før, at de ikke fikk det inn før litt utpå dagen.. Tror det skjedde med Splinter Cell Double Agent. Endret 23. august 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Må bare sende litt skryt til Gamezone for kjapp levering Og du verden så lekker utgave 9342742[/snapback] Er det der den vanlige retailutgaven? Ser bad-frickin'-ass ut iallefall. [EDIT: La til sitat] Endret 23. august 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Må bare sende litt skryt til Gamezone for kjapp levering Og du verden så lekker utgave 9342742[/snapback] Er dette en regular versjon eller følger det med en ekstra DVD med? Var eksakt slik en jeg forhåndsbestilte i dag! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Yes! ENDELIG Fikk spillet i posten nå Gleder meg til å sitte meg ned å spille Bioshock Til og med vanlige versjonen av spillet så ser coveret flott ut Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Juhu. Da kom det i dag likevel. Slenger med et bilde av coveret. Det som er litt dumt at jeg ikke kan spille før jeg kommer tilbake fra forelesning. Har kunnet spille nå, men har bare rukket noen minutter. Derfor tar jeg heller en skikkelig session når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Dette er siste gang jeg forhåndsbestiller CE på nettet. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Yes! ENDELIGFikk spillet i posten nå Gleder meg til å sitte meg ned å spille Bioshock Til og med vanlige versjonen av spillet så ser coveret flott ut 9343221[/snapback] Heldigris:p Skal ta en titt innom Elkjøp etter jobben i morgen. Håper bare de har det inne da. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fint om oss Drammensere (selv om jeg er en falsk en) holder hverandre oppdatert her. Jeg har ventet i 3 år, og pokker om jeg skal vente lenger enn til i morgen. Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Da var bioshock special edition i hus... deilig deilig deilig. Flott cover også! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så det er vanlig, special, og CE? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Dra meg sakte i fletta som mor laga for 10 år siden.... Elkjøp her har ikke fått spillet inn på lager enda. De får det i morra som igjen gjør at de ikke kommer til å sette det ut i butikken før ettermiddag/kvelden. Det suger jo LUT!! Det betyr at jeg ikke får prøvd gosakene før jeg skal på jobb i morra. Siterer bartenderen i "The.Boondock.Saints" FUCK FUCK FUCK!! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Dra meg sakte i fletta som mor laga for 10 år siden.... Elkjøp her har ikke fått spillet inn på lager enda. De får det i morra som igjen gjør at de ikke kommer til å sette det ut i butikken før ettermiddag/kvelden. Det suger jo LUT!! Det betyr at jeg ikke får prøvd gosakene før jeg skal på jobb i morra. Siterer bartenderen i "The.Boondock.Saints" FUCK FUCK FUCK!! 9343905[/snapback] I feel you. Tre år har jeg ventet. Jeg nekter å finne meg i noe annet enn at jeg har det i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så fikk jeg kjøpt spillet over disk i Bergen Sentrum. Spillet var ikke plassert i hyllen, så jeg spurde i kassen... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ringte nettopp til en jeg kjenner som jobber på spaceworld, de har faen ikke fått det de heller. Var meninga at de skulle ha det i dag, men det er store leveringsproblemer. Men de regner med å få det inn når posten kommer. Å når det er må jo fuglene vite. Bollocks!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg er drittlei av butikker som selger spill før releasedatoen. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg skjønner ikke hva som er problemet. Få spillene ut i hylla når de er annkommet sir nå jeg! Spiller det noen trille om noen får spilt spillet litt før deg da? Nå har jeg ringt rundt til alle butikkene som selger spill her i nærområdet og det er bare en butikk som har fått det inn. De selger det ikke før i morra tidlig, så da blir det vel en tur ut å få seg et eksemplar når butikken åpner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Se på alle piratene som vil ha spillet "Stats" fra en torrent side: Downloaded: 750 times Seeders: 4 Leechers: 1098 Det beste er jo det at av 750 personer som har lastet det ned er det bare 4 som gidder og seede videre Det er jo "bra" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fint om oss Drammensere (selv om jeg er en falsk en) holder hverandre oppdatert her. Jeg har ventet i 3 år, og pokker om jeg skal vente lenger enn til i morgen. 9343682[/snapback] Jeg satser på Elkjøp i Drammen rundt lunsjtid i morgen. De pleier å være flinke med å ha spill til lansering, og antar det ikke blir noe problem med kø eller at de er utsolgt. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Så fikk jeg kjøpt spillet over disk i Bergen Sentrum. Spillet var ikke plassert i hyllen, så jeg spurde i kassen... 9343919[/snapback] Hvor i Bergen kjøpte du det?? Tenkte jeg skulle ta meg en tur nedom Lagunen, for å sjekke ut EB Games, Spaceworld, Playcom, samt sveipe Lefdal og Elkjøp i samme runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå