Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk melding fra komplett klokken 3 i dag at pakken med CE var klar og jeg kunne hente det i hentebua demmes.

 

snodig det greiene der...iom. at det var utsatt til 31.

Får ta en tur innom i morra :)

9341056[/snapback]

 

Rart. Absoluttspill sender det ikke før den 31. Ble ikke de også screwed angående Gears of War CE?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ser at bl.a. MPX opererer med 31. som ankomstdato på både CE og vanlig utgave - har faktisk lanseringen blitt utsatt med en uke?

Planen min er fortsatt å stikke innom Elkjøp i Drammen ved lunsjtider i morgen og forsøke å sikre meg et eksemplar.

Lenke til kommentar

Da kan jeg endelig bekrefte at også Elkjøp vil selge Bioshock fra i morgen av!! :D

 

Fått oppdatert info nå, så det skal være i salg hos Elkjøp i morgen.

 

Forutsatt at butikkene har fått det levert selvfølgelig, forsinkelser logistikkmessig kan alltid skje :).

 

Men release eriallefall i morgen, ikke neste fredag for den vanlige versjonen hos Elkjøp.

Lenke til kommentar
EBGames nekter å selge vanlig utgave av spillet før den 31 august, men Collector's boksen kunne jeg kjøpe. Forstå det den som vil.

9335267[/snapback]

 

Please si at det er på Kvadrat i Sandes! :D Eventuelt hva skulle de ha for collector`s utgaven? 700,-?

9336246[/snapback]

 

Spaceworld Kvadrat får inn Bioshock, normal, i dag etter all sannsynlighet. Og CE i midten av neste uke.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Da kan jeg endelig bekrefte at også Elkjøp vil selge Bioshock fra i morgen av!! :D

 

Fått oppdatert info nå, så det skal være i salg hos Elkjøp i morgen.

 

Forutsatt at butikkene har fått det levert selvfølgelig, forsinkelser logistikkmessig kan alltid skje :).

 

Men release eriallefall i morgen, ikke neste fredag for den vanlige versjonen hos Elkjøp.

9342426[/snapback]

 

Jeg sa jo det, de får inn 60 stykk på fredag.. Feiten ville ikke selge meg det eller holde det av for meg på tirsdag !

Lenke til kommentar

Wooooho! Da var jeg på EB Games i Sandnes (Kvadrat) og fikk forhåndsbestilt spillet for 20% rabatt. D hadde spillet inne på lageret men kan ikke selge deg før i morgen. Vet ikke m det var Collectors Edition men den hadde ihvertfall et Tin cover! Fristet noe sysnikt å investere i en PC utgave da i den fulgte det en fet figur av "Big Daddy", men måtte ha X360 versjonen pga achivementsene. :p:D

 

Fikk også forhåndsbestilt Halo 3 (versjonen som er et hakk under versjonen med den hjelmen). Fikk 20% på denne også! :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...