Gå til innhold

Bioschock ankommet Norge!


Dec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Er en på vennelista mi som alltid får kule spill før release.

Han har nettopp fyrt opp BioShock. Sinnsykt mange achievements i spillet. Noe som er kjempebra :) For da er det større sjans for at man gidder å spille det mer enn 20 ganger :)

9303697[/snapback]

Tror det var IGN eller Gamespy som nevnte det; de hadde fått 800 gamerscore iløpet av 20-25 timers spilling, og det var ved første gjennomspilling.
Lenke til kommentar
Haha ikke tro på det som sier de har spilt det! Spillet har en sperre som gjør at det ikke er mulig å spille det før 21 august, uannsett om du er pirat eller har fått det før release. Det mangler noen filer, bl.a exe fila, som må lastes ned fra serverne dems, og det er ikke mulig før 21. Men dette er bare på PC versjonen da, 360 folk kan jo spille som bare det!

 

Så kan ikke si at jeg misunner dere enda, de som har spillet på pc :p

9304491[/snapback]

lol wtf? hvor har du hørt det fra?

9304776[/snapback]

 

På noen forumer er det noen som har skaffet det, men kan ikke spille det pga dette.

 

se her f.eks: http://www.drkside.net/forums/viewtopic.php?t=689

 

Utrolig smart av utviklerne, gjør det omtrent umulig å cracke(intil videre), fordi de ikke har noen exe fil.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Stikker innom ebgames på fredag. Da var det altså 3 gamle xbox 360 spill mint condition for Halo 3 pre-order + 100,- nok i gavekort og så bytte inn 5 must have Ps2 PAL spill= Bioshock gratis og vell så det.. Klarer jeg å få et xbox live 12 måneders kort ut av dette å a tru :hmm:

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Frister og ta turen til den nye ekspert butikken ved kvadrat i Sandnes. Der er de helt lattelige på release datoer av og til. Men jeg vet ikke enda om jeg skal ha det..  :hmm: Det blir så mye og kjøpe.. :p

9307219[/snapback]

 

sjekka expert sine sider og der sto det faktisk at enkelte expert butikker i oslo hadde den på lager?Ullevål bla.

Bor nesten i drammen så gidder uansett ikke kjøre så langt......HVIS det skulle stemme da :ermm:

Lenke til kommentar

Har vært på Ullevål og Majorstua sine expert butikker. Står på siden demmes at det er på lager på disse to butikkene. Men når jeg var der så sa dem at dem ikke hadde det i det hele tatt enda. Så dro jeg til Expert på Storo og dem leita ihvertfall fram på dataen demmes og sa det var i bestilling. Men noe som bekymret meg når jeg gikk inn på elkjøp på Storo var at dem sa det var utsatt til 31. august. Og det så jeg med mine egene øyne det sto på datamaskinen demmes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...