Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mister hår hjelp meg!

Arothen

Anbefalte innlegg

Hei folkens! jeg er en 19 år gammel gutt fra oslo, som har mistet masse hår i det siste! startet vel rundt slutten av andre år på vgs.. jeg kan faktisk se hodebunnen når jeg står på badet! ser at jeg mister spesielt masse hår når jeg er ute av dusjen! når jeg prøver å dra håret mitt fra hodebunnen får jeg alltid med meg 3-4 hårstråer! hva bør jeg gjøre`? er det noen produkter dere anbefaler?? trenger seriøst hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mistet en del hår da jeg brukte en viss sjampo (tror det var en type Head & Shoulders). Lå en masse hår igjen på puta når jeg våknet om morgenene f.eks.

Etter jeg byttet til en annen sjampo, forsvant problemet.

Det kan jo selvfølgelig også være genetisk, er skallethet vanlig i din familie? (I min familie sliter vi med for -mye- hår ;) )

Lenke til kommentar

nei faktisk, ingen tegn til skallhet i familien her.... men jeg bruker Head & Should ocean sjampoen, kan det være en grunn?

Lite vitamin inntak kan det være... ellers så skjønner jeg ingenting av dette jeg as.. men folkens,jeg ser liksom hodebunnen min noe som skremmer livet av meg! er vel noe jeg kan gjøre`?? Yoga eller no sånt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...