olek21 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 "Velkommen til personsøk. Den du ringer kan ikke nåes for øyeblikket..." Denne meldinga får jeg ALLTID når jeg ringer til kjæresten min. Men hvis hun ringer først så kan jeg ringe tilbake resten av dagen uten problemer.. Noen som lider av samme problem? Lenke til kommentar
tmaria Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Mulig telefonen til kjæresten din har problemer med å koble seg opp på nettverket. Dvs at når hun foretar en samtale så kobles hun opp, men før det så er hun ikke koblet til. Hvor ofte skrur hun mobilen av/på? Gjør man det sjelden har mobilene en tendens til å henge seg opp i nettverket. Be henne skru av/på tlf en gang om dagen og se om problemet blir borte.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det høres definitivt ut som det er problem med hennes telefon, evt. simkort. Evt. er det også mulig at feilen ligger hos Telenor, men sjansen for dette er mye mindre. Et forsøk du kan gjøre er å få henne til å bruke en annen telefon (med hennes eget sim kort) noen dager, og se om samme problem oppstår. Dersom det ikke gjør det kan man konkludere med at det er feil på telefonen. Da bør hun ta kontakt med dem hun kjøpte telefonen av. Dersom det derimot ikke hjelper, så er det fare for at feilen er hos telenor eller at det er feil med sim-kortet. I det tilfelle bør du ta kontakt med teleno. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sjekk viderekoblingene på mobilen hennes, og prøv å kryssbytt SIM-kort. Mvh Sitronkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå