trulsant Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg synes de kabinettene ser stilige ut, og du får dem i alle farger, og i aluminium også. De har plass til 4 vifer internt, bl.a. en som blåser rett på HDD. Tror det er 360W power i dem. Så vidt jeg har fått med meg skal chiftech-kabinettene også være mere stille enn de billige. koster ikke mer enn 1000-lappen dette heller, med mindre alu da, da blir det fort 1400. Microplex er kanskje stedet å sjekke for kjølere.. og der har de jo kabinetter også. Truls Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har hatt et par Chieftec kabinetter selv. Greie kabinetter, ser bra ut, men pokker om de er noe "stillere" enn andre kabinetter som er i samme prisleie eller billigere. For min egen del, så er det slutt på Chieftec. Mitt neste kabinett er Compucase CI-69U6 Black. Et kabinett som ikke "alle" har :-D Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Er helt enig med Pingo68. Compucase kabinettene er bedre. 12cm vifter (stillere) Støvfilter Kontakter i front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå