Gå til innhold

Hvor er beste burger og pizza i Bodø?


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat flyttet til Bodø for å studere. Jeg har sett mange pizza- og burgersjapper, men dollys, peppes, burgerking og slike kjeder har jeg ikke noe tro på. Mulig de er uslåelig på pris, men det er god smak og kvalitet jeg er ute etter.

 

Er det noen steder som utmerker seg positivt med hensyn på smak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fellini er jo legendariske i Bodø. De ligger også rett ved universitetet. :)

 

Ellers har vi pizzaloftet over egon. Det ligger ved torget og har et tilbud på alt du kan spise og drikke til en relativt billig penge mener jeg å huske. Annas gatekjøkken er(eller var i allefall før) plassn å dra hvis du ønsker byens beste burger.

 

Plassen i rønvik heter forresten mama rosa, og har ganske god pizza. Italiensk type, med tynn bunn. Ligger i rønvikkrysset, rett ved flatvold studenthjem. :)

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Takk for svar. Beklager den sene responsen, men det skyldes at jeg ikke har fått internett på hybelen enda. Må dra helt fra Stille dal bort til høgskolen for å surfe foreløpig.

 

Fikk dama til å sjekke for meg i helga så jeg dro på Annas etter forslag fra dere. Burgeren levde opp til forventingene mine. Dit blir jeg nok å dra flere ganger.

Skal prøve de forskjellige pizzasjappene som er anbefalt her etter hvert. Takk for innspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...