Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Siden "svømmer" når jeg scroller

Anbefalte innlegg

Morn! Når jeg scroller opp/ned på siden, enten i nettleser, Word eller Outlook, "svømmer" sidene nedover enter jeg bruker hjulet på musa eller page up/down. Har Microsoft Wireless Optical Mouse PS2 Intellipoint. har ikke vært slik før, men kom "plutselig". Har sett i Kontrollpanel, sjekket/justert alle parametre for musa, men same same problem.

Forslag til løsning mottas med takk :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva har dette med lagringsmedia å gjøre?

men on topic.. jeg misstenker at dette kan har med skjermkortet å gjøre, om det er sånn at den er veldig treg til å oppdatere når du blar opp/ned på sider, beveger på vinduer osv.

kontroller at driveren til skjermkortet fungerer som den skal, og eventuelt forsøk å reinstaller skjermkort driveren og se om det blir bedre da.

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar
hva har dette med lagringsmedia å gjøre?

men on topic.. jeg misstenker at dette kan har med skjermkortet å gjøre, om det er sånn at den er veldig treg til å oppdatere når du blar opp/ned på sider, beveger på vinduer osv.

kontroller at driveren til skjermkortet fungerer som den skal, og eventuelt forsøk å reinstaller skjermkort driveren og se om det blir bedre da.

9300403[/snapback]

TAkk, beklager feil kategori

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva du egentlig mener med "svømmer", men om scrolling av nettsider og andre ting går særdeles tregt, samt at du kanskje ser "tearing" artifakter i bildet (om du er kjennt med det uttrykket), så er det sansynligvis et driverproblem med skjermkortet ditt.

Før du installerer riktige skjermdrivere brukes det nemmelig bare noen standard windows drivere som er maksimert for kompatabilitet, men gir abysmal ytelse, selv i 2D, og dette er et typisk tegn på dette.

Med andre ord: resintaller skjermkort dirverene dine og sjekk om det forsvinner.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...