Gå til innhold

Ny multimedia bærbar!

Ratatos

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg er ute etter ein ny bærbar som skal kobles opp til HD prosjektoren min, og skal kunne spille av HD filmer uten problemer. Derfor er det viktig med HDMI

utgang.

Den skal også brukes til å spille litt diverse spill på den, og derfor trenger eg

eit bra skjermkort.

Eg driver på med mange forskjellige programmer, og derfor trenger eg ein god CPU. Helst Intel Core 2 Duo. Eg trenger også 2GB RAM.

Eg vil og at den helst ikkje skal vera så altfor stor, og at den har eit fint design.

Takk for svar på forhand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uffda, da har vi visst kjøpt katta i sekken... nei forresten, jeg tror ikke så mye på det der. Byggekvaliteten er helt grei, den er ikke lagd for et liv på veien, men å stå i stua og fôre en prosjektor bør den klare i lang tid uten å bli ødelagt.

Hadde egentlig tenkt å gå for en Dell (som vanlig), men 4-6 ukers leveringstid ble for mye.

Lenke til kommentar
Virket som ein utrulig god pc det der. Men eg er veldig skeptisk til Acer. Føler at dei lager bærbar pcer i dårlig kvalitet, som blir fort ødlagt. Så eg vil helst ha eit anna merke :)

9300023[/snapback]

Hvor har du kommet fram til den konklusjonen? Skjønner ikke det jeg hvertfall....

Lenke til kommentar

Jobber i ein IT bedrift som tar seg av reperasjoner. Eg kan sei at for tiden har me 9 bærbare inne, og det er 8 Acer og 1 Asus. Eg kan sei at eg har jobbet med mange Acer bærbare, og etter det eg har sett er det mange problemer med dei.

Acer lager gode bærbare til god pris. Det går ut over kvaliteten på produktet.

Dette er som sagt min meining.

Lenke til kommentar

Hvor mange av de andre store merkene (HP, Dell, Lenovo) tar dere inn da? Hvis dere bare får inn de du nevnte + noen mindre merker så er det jo en naturlig fordeling. Som sagt så tror jeg ikke Acer har vesentlige kvalitetsproblemer.

Endret av jon67
Lenke til kommentar
Kva i helvette. Ein kompis eller noke som har vore innpå og lekt seg. Mennneh. No går denne tråden litt offtopic.

Kva med å anbefale meg noken maskiner? :)

9301508[/snapback]

Jeg kan anbefale en maskin som burde tilfredstille alle dine behov. PC-en jeg snakker om er ASUS G1S. Dette er en maskin beregnet til spilling i 15.4"-ers format. Skjermen har en oppløsning på 1680*1050 pixler. Videre har maskinen HDMI-utgang og Nvidia 8600M GT som har hardware-støtte for HD-streaming eller noe slikt. Maskinen er generelt sett meget god, kommer med Vista Ultimate, optisk mus og sekk. I det hele tatt får du mye for pengene og kvaliteten er i kjent Asus-stil.

Lenke til kommentar

Den såg veldig flott ut. Den har alt eg trenger, men var kanskje litt for høg pris. Men det eg trenger koster nok ein del.

Noken andre som er burde ta til ettertrakning? Har litt lyst på Dell XPS m1330,

men det er så dårlig med levering på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...