LittOmAlt Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hei jeg kjøper med abit kort - BD7 raid, og skal ha 512 Mbyte DDR Ram. Hvor mange brikker må jeg ha? Må de være parvise, eller holder det med 1 stk 512 brikke? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Går fint med bare en brikke :smile: Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Ikke for å undervurdere deg, men er du sikker på at kun en brikke går? Har lest ett eller annet sted om at de må inn parvis... Noen andre her som kan bekrefte dette med ddr minne config? Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 hmmm.... jeg kan godt kjøpe RAMen din :wink: Hør her... DDR-ram må settes i bakfra... har du 3 ramporter så skal den stå i DIMM3 ! har du 4 skal den stå i DIMM4 har du 2 skal den stå i DIMM2 ! og når du får ny RAM så setter du dem i rekkefølge NEDOVER ! Håper dette funker GI meg respons på om det fungerer da :razz: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 en brikke funka fint hos meg.... Lenke til kommentar
Gega Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Det er RAMBUS som krever pervis...DDRam funker likedan som SDRAM...så det holder med en brikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå