Bone Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Heisann! Var det sånn at det var eller ikke var kommet ut en versjon av Monkey Island 1 (eller 2), som det fantes "speech" på!? Jeg vet at det finnes en "nyfikset" VGA versjon av The Curse of Monkey Island -så det er mulig jeg tenker på "speech" når jeg hører "nyfikset".. for det er vel ikke "speech" på den versjonen, eller? Takk, takk! Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Det finnes desverre ikke noen versjoner av MI 1&2 med speech. Det finnes en cd-rom versjon av MI1 som har VGA grafikk, 256 farger og ikoner av alle tingene dine i stedet for skrift, men desverre ingen speech. The curse of MI er nummer tre og den har speech. Endret 17. august 2007 av sphaa Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Ja, var vel egentlig det jeg mente .. Blander nok litt sammen med DotT, Sam & Max og Indiana Jones og de som har blitt relansert med speech.. og derfor ble litt usikker! Var den CD-ROM -versjonen jeg tenkte på ja, når jeg sa "nyfikset" .. Hmm.. det kunne de gjort.. relansert de to spillene med speech! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå