ticx Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 (endret) Har nettop handla inn en ny spill pc med følgende oppsett som er klar til å bestilles Gi gjerne kommentarer om dere vil. Asus P5K Club3D GeForce 8800 GTS 320 MB Cooler Master Ammo 533 Seasonic S12 430W Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4 Intel Core 2 Duo E6850 WD 500GB 7200RPM SATA II 16MB Caviar SE16 (WD5000AAKS) D-LINK DWA-547 RangeBooster N 650 Zalman CNPS7700-Cu Har et sound blaster audigy 2 ZS og en årsgammel dual layer plextor brenner liggende som skal inni også. Det jeg lurer på er, vil king-size vifta Zalman CNPS7700-Cu passe greit i mitt Asus P5K hovedkort? har lagt vekt på å få meg en rimelig stillegående pc i tillegg til at den skal kunne sparke skinke. Endret 24. august 2007 av ticx
ticx Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Trippelposter og greier for å se om noen svarer Sjekka på viftas hjemmeside og der står ikke mitt valgte hovedkort på lista over kompatible kort, ser ut som om alle andre p5k modeller er der dog. Kortet jeg har valgt er derimot satt opp på hardware.no's spillanbefaling sammen med denne vifta, er det noen som har prøvd om de passer sammen eller er anbefalingen bare satt sammen litt slurvete?
Kent -amdme- Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Trippelposter og greier for å se om noen svarer Sjekka på viftas hjemmeside og der står ikke mitt valgte hovedkort på lista over kompatible kort, ser ut som om alle andre p5k modeller er der dog. Kortet jeg har valgt er derimot satt opp på hardware.no's spillanbefaling sammen med denne vifta, er det noen som har prøvd om de passer sammen eller er anbefalingen bare satt sammen litt slurvete? 9347880[/snapback] Hvis det står på hardware.no´s anbefaling så går det kjøp den du, har selv god erfaring med zalman
TorEinar Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Vifta kommer til å gå et par cm utenfor hovedkortet, så du må sjekke om det er plass til det. Jeg fikk ikke plass med samme vifte og HK i mitt Chieftek-kabinett.
Kent -amdme- Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Han har et cooler master kabinett. Plass vil ikke være noe problem :!:
Mortis360 Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Annbefaler deg ikke denne, hatt denne selv og den lager en slitsom durelyd som er veldig irriterende. Byttet den ut etter en måned selv dengang til en CNPS9500LED som er mye mere stillegående. ~ Mortis360
Kent -amdme- Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Annbefaler deg ikke denne, hatt denne selv og den lager en slitsom durelyd som er veldig irriterende. Byttet den ut etter en måned selv dengang til en CNPS9500LED som er mye mere stillegående. ~ Mortis360 9348050[/snapback] Har liten tro på at det vifta som lager durelyd... som oftes er det resonans fra ett eller annet i pc´en.. skru fast og støydemp så går det bra...
Mortis360 Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Har liten tro på at det vifta som lager durelyd... som oftes er det resonans fra ett eller annet i pc´en.. skru fast og støydemp så går det bra... 9348094[/snapback] Tja, det ble bort med eneste gang jeg byttet kjøler. Alt var godt skrudd fast og støytempet fra før av. En kompis av meg hadde samme kjøler med samme problem. Det er forøvrig min erfaring med denne kjøleren. ~ Mortis360 Endret 24. august 2007 av Mortis360
Mr_Motsatt Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Har hørt det samme om de Zalman kjølerene, og de kommer ikke godt ut i de testene jeg har lest. Ta heller Noctua eller thermaltake vifter hvis det er plass til det.
Kent -amdme- Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Har hørt det samme om de Zalman kjølerene, og de kommer ikke godt ut i de testene jeg har lest. Ta heller Noctua eller thermaltake vifter hvis det er plass til det. 9349131[/snapback] Noctua og thermaltake er veldig store... har erfaring fra alle og kan si at zalman er et meget godt valg! Kjørte en megert varm og overklokket dualcore opteron med en slik zalmanvifte og har bare positive ting å si om den. Billig, bra og støysvak Endret 24. august 2007 av amdme
ticx Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Takker for svar så langt, kjempevifta (900+ gram ) er allerede i posten, satser på at get går bra som enkelte her har sagt. Jo stillere jo bedre. Funker den forresten som reservepropell til båt?
Kent -amdme- Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Takker for svar så langt, kjempevifta (900+ gram ) er allerede i posten, satser på at get går bra som enkelte her har sagt. Jo stillere jo bedre. Funker den forresten som reservepropell til båt? 9349361[/snapback] He he...mulig det, men du bør prøve den i pc´en først da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå