L4r5 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 I HAS JOB! Eller det vil si, første tida så kommer jeg til å være utplassert fra NAV da. Jeg får fortsatt like mye penger som nå når jeg går på Yrkesrettet Attføring, men jeg får praksis og om ikke jeg driter meg totalt ut så har jeg fast jobb etter prøveperioden. YEY! for meg... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 I HAS JOB! Eller det vil si, første tida så kommer jeg til å være utplassert fra NAV da. Jeg får fortsatt like mye penger som nå når jeg går på Yrkesrettet Attføring, men jeg får praksis og om ikke jeg driter meg totalt ut så har jeg fast jobb etter prøveperioden. YEY! for meg... 9299470[/snapback] YEY FOR DEG! Gratulerer Lars! Dette fortjente du virkelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Jeg må si det var jævlig deilig ja Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Gratulerer Lars! Du fortjener virkelig dette her . Lykke til videre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Tusen takk Snart så er jeg en av de kule gutta med jobb Men seff så var ikke saksbehandleren min på NAV på jobb i dag så jeg må vente til mandag med å fikse papirarbeidet. Fy faen dette var deilg. Hadde aldri trudd det skulle gå så lett. Faktisk første intervjuet siden etter at jeg var ferdig på kurs. Og det tok under 20 minutter. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Gratulerer Hva består jobben av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Takk igjen. V-by: Hjelpe kunder (bedrifter) med nettverk-, og dataproblemer. Eneste negative er at jeg er vant til å jobbe med Cisco-utstyr og nå må jeg lære meg en del HP. Men jeg har jo den grunnleggende forståelsen av arbeidet/nettverk så det er bare å lære meg hvilke kommandoer jeg skal kjøre i stedet på en HP-switch f.eks. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Høres ut som en jobb det går ann å leve med det Har noen kompiser som også har fått jobb gjennom NAV og slikt, men de har bare endt opp foran samlebåndet på Gilde, eller på søppelbil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Har noen kompiser som også har fått jobb gjennom NAV og slikt, men de har bare endt opp foran samlebåndet på Gilde, eller på søppelbil 9301303[/snapback] Jobben måtte jeg finne selv. Er bare nettverkskurs og sånn jeg har fått fra de Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Gratulerer. Og lykke til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Tusen takk til deg også kibs Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Gratulerer L4r5, dette høres spennende ut Lykke til videre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Som sagt før i dag: Du fortjener detta så jævlig, Lars. Tror detta blir veldig bra, jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Kan ikke annet enn å takke og si at jeg gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bra det, håper du får det bra der da. Stå på ! Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Takk igjen. V-by: Hjelpe kunder (bedrifter) med nettverk-, og dataproblemer. Eneste negative er at jeg er vant til å jobbe med Cisco-utstyr og nå må jeg lære meg en del HP. Men jeg har jo den grunnleggende forståelsen av arbeidet/nettverk så det er bare å lære meg hvilke kommandoer jeg skal kjøre i stedet på en HP-switch f.eks. 9301077[/snapback] Det er ikke så store forskjellene.. Kanskje litt vanskelig i starten bare.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hørtes spennende ut, Gratulerer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå