MarkT Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 >Forresten: Hva er Mainstream for noe? http://en.wikipedia.org/wiki/Mainstream Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hmm... Hvordan klarte jeg å glemme Debian Det var en stygg feil Men ok. Debian er vel også mainstream da Lurer på å prøve meg på Arch selv når jeg får opp stasjonæren igjen.. -C_ Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Fortiden siter jeg og koser mg litt med gentoo Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Linux generelt er vel ikke særlig mainstream. Kanskje jeg skal innstallere en sær distro og kalle meg spesiell? Nei, jeg bruker Linux allerede. Ergo, jeg er spesiell! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Linux generelt er vel ikke særlig mainstream. Kanskje jeg skal innstallere en sær distro og kalle meg spesiell? Nei, jeg bruker Linux allerede. Ergo, jeg er spesiell! 9317519[/snapback] Linux på desktop er ikke særlig mainstream, nei. Servere og embedded devices derimot, er en annen historie. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Linux generelt er vel ikke særlig mainstream. Kanskje jeg skal innstallere en sær distro og kalle meg spesiell? Nei, jeg bruker Linux allerede. Ergo, jeg er spesiell! 9317519[/snapback] det sier du bare fordi du bruker en mainstream distro Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som gidder å sette opp en liste over alle disse "rare" distronavnene så fixer jeg en poll Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Arch Linux Ark Linux Slackware Debian Foresight Gentoo Ubuntu Fedora Mepis openSUSE PCLinuxOS var de jeg kom i farta... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Pluss den Supergamer/Big Mamma saken var artig den ^^ Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Hva med en Copy/Paste fra 20-50 lista på distrowatch -C- Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har Zenwalk installert nå. Det er den distroen jeg er mest fornøyd med. Men det betyr ikke at jeg er så veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har Zenwalk installert nå. Det er den distroen jeg er mest fornøyd med. Men det betyr ikke at jeg er så veldig fornøyd. 9339658[/snapback] Hehe, kva er det du ikkje er fornøygd med då? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg er fornøyd med at det er gratis og i det hele tatt starter (i motsetning til Fedora og andre). Dette er jeg ikke fornøyed med: http://img367.imageshack.us/my.php?image=noxnd8.png Lenke til kommentar
slemKaffe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg er fornøyd med at det er gratis og i det hele tatt starter (i motsetning til Fedora og andre). Dette er jeg ikke fornøyed med: http://img367.imageshack.us/my.php?image=noxnd8.png 9342814[/snapback] Eh, hva er du ikke fornøyd med? Open Office? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hadde jeg brukt en tekstbehandler som så slik ut, hadde jeg også vært missfornøyd. Ikke akkurat normalt at skjermbildet er delt i to på den måten... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser ingen at skrifta er mye penere og lettere å lese på Windows-sida? Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser ut som at du mangler et par fonter, prøv med msttf og liberation-ttf fontene. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Noen som gidder å sette opp en liste over alle disse "rare" distronavnene så fixer jeg en poll 9317919[/snapback] Granular Ulteo Kurumin aLinux Grafpup Pentoo FoX Desktop Gentoox NetBSD Symphony OS Turbolinux Vine CRUX Bluewhite64 Edubuntu FreeNAS BeleniX Helix EnGarde BLAG m0n0wall ArtistX Lunar SME Server Feather AUSTRUMI DeLi GoblinX MCNLive dyne:bolic VideoLinux Berry Linux XP Parsix Novell SLE Sabayon Mint MEPIS Damn Small CentOS Zenwalk Puppy Vector Dreamlinux Arch Freespire FreeBSD sidux Elive Xubuntu SLAX Red Hat Foresight Xandros Fluxbuntu Ark skyt meg hvis noen av de ikke er ment til å brukes som et "desktop os" men mer på servere o.l Endret 24. august 2007 av egzeth Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg er fornøyd med at det er gratis og i det hele tatt starter (i motsetning til Fedora og andre). Dette er jeg ikke fornøyed med: http://img367.imageshack.us/my.php?image=noxnd8.png 9342814[/snapback] Resten ser ihvertfall mye penere ut i linux enn i windows Det ligger sikkert mange andre fonter i pakkesystemet da Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Linux generelt er vel ikke særlig mainstream. Kanskje jeg skal innstallere en sær distro og kalle meg spesiell? Nei, jeg bruker Linux allerede. Ergo, jeg er spesiell! 9317519[/snapback] det sier du bare fordi du bruker en mainstream distro 9317893[/snapback] Kan hende det, men de fleste jeg kjenner vet ikke hva linux er engang. Vel de begynner vel å bli ganske lei av Linuxmaset mitt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå