erikstein Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei, Trenger en rask vurdering av dette oppsettet, ser det ok ut? Hovedkort: Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A Cpu: Amd Xp2400 Minne: 2x256mb Twinmos PC3200 /Winbond (Greit minne til den prisen?) Hd: WD 120gb 8mb cache Skjermkort: Ati Radeon 9700 Pro BBA 128mb Kabinett: Ukjent, helst sort (da cdbrenner/dvd/floppy er sort). Psu: ? Hvor mange watt trenger jeg? Skjerm: Sony 21" F520 Kabinettvifter: 2x stillegående Cpu kjøler: Noen gode råd? stillegående sak med god kjøling, helst kobber. Sett litt på Q-Tec, billige greier, det vet jeg..noe å satse på? Komplett selger jo "Suntek Miditower TH-656 Sølv" Eller burde jeg gå for Lian Li (sort kabinett)? Trenger også råd ang. kabinett og psu Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 øyh! det er jo min pc! har samme hk/cpu/ram/hd kjøp deg en 400W ellernoe. selv har jeg 340 ogdet går greit. kan anbefale shifftekk midi sølv ALU på komplett til 1300 inkl psu. jeg er veldig fornøyd!¨ mvh vnm Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Men da blir kabinett sølv...hehe, og resten sort..ser jo litt dumt ut?? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Velg et kabinett som du synes er pent du, Lian Li er jo meget populært. En 360W PSU holder. Skal du spare penger, så anbefaler jeg deg ikke til å kutte ned på cpu kjøleren. Jeg vil anbefale Mist Silent Twin eller Swiftech. De andre komponentene du har virker som har blitt en standard for en "rask pc" i disse dager. A7N8X er nok det mest stabile amd-kortet. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 hmm..ok..men de nye Aopen kabinetta med 350W. Holde de til f.eks enten 2,53ghz p4 eller xp2400? Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Men da blir kabinett sølv...hehe, og resten sort..ser jo litt dumt ut?? Kanskje det ser Tøfft ut, ikke dumt...? Det jeg mener er at det finnes en del ulike nyanser av Sort, derfor er det ikke sikkert du treffer eksakt med fargene dersom du velger helsort løsning, der ser mye dårligere ut (etter min mening) Dessuten synes jeg at sølvgrått og sort går bra sammen... Bare et innspill, ellers skulle jeg ønske det var jeg som skulle sende den besillingen nå Lenke til kommentar
raptor@2002 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ser ut som du skal legge en del penger i dette, hvorfor ikke gå for et sort Koolance vannkjølingskabinett? Får det for ca 2800 uten psu. Finner det på Microplex.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hmm..ok..men de nye Aopen kabinetta med 350W. Holde de til f.eks enten 2,53ghz p4 eller xp2400? 350 skal være nokk ja. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...produkt=CI-6919 Det kabinettet er temmelig fett, ikke det kuleste men veldig praktisk å bygge i, plass til 120mm vifter er det også. GlacialTech Igloo2320 cpu vifte er jo ganske ok, hvertfall stillegående. Enermax har foresten ok kabinettvifter med regulerbar speed, mao stillegående om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå