Ali_G Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Skal handle meg bærbar i slutten av denne mnd, og har funnet et par alternativer: Packard Bell Toshiba Acer 17" Acer 15" Synes alle disse har en god pris:) Er det noen som har prøvd noen av disse? Det jeg lurer mest på er batteritiden, og Grafikkortet.. Hvilken er best? Bare å komme med andre forslag Lenke til kommentar
Aqcuario Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Skal handle meg bærbar i slutten av denne mnd, og har funnet et par alternativer: Packard Bell Toshiba Acer 17" Acer 15" Synes alle disse har en god pris:) Er det noen som har prøvd noen av disse? Det jeg lurer mest på er batteritiden, og Grafikkortet.. Hvilken er best? Bare å komme med andre forslag 9299170[/snapback] Hva med denne: http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/a...ire_5920g/41751 Har en Acer 5104 selv og den har ikke skuffet enda Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Blir litt for dyrt for min del, har egentlig satt meg en øvre grense på 7K, men kan til nøds gå opp til 8, ink- alt... Pc'n skal ha 2 gb ram, og et greit grafikkort.. Skal brukes for det meste til surfing, film, musikk, og litt spilling... Harddiskstørrelse er uviktig, da jeg har 500gb ekstern som skal brukes.. Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Fant en til som er aktuell her nå.. Asus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå