Gå til innhold

US psn oppdatert. Dirt demo ++

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rallyløpet i DiRT på Ps3 er på en annen bane, tror jeg. Synes å huske det var et slags bakkeløp på 360. Men må si jeg ikke blir helt komfortabel med styringa og kjørefølelsen på DiRT. Det blir et hakk for mye arkade for meg.

Kjørte et løp på rallybanen isted, og herregud for et komisk løp. Replayen er noe av det morsomste jeg har sett. Bilen fyker av banen og river med seg noen busker, kommer hoppende inn på banen igjen mens kartleseren sitter og stirrer ut av sideruta. Hadde jeg fått poeng for fyllekjøring på DiRT, hadde jeg sikkert kjøpt det. :D

Lenke til kommentar
Litt off-topic, men hvordan får man kjøpt ting fra den amerikanske butikken?

Har prøvd alt jeg har av kort, og opptil flere tilfeldige amerikanske adresser, men ingenting nytter. :(

9299356[/snapback]

Jeg bruker VISA-informasjonen min, bortsett fra at jeg bytter ut adressen med en US adresse. Går dritbra ... Har kjøpt Castlevania, Rampage og et par spill til gjennom US store.

9299555[/snapback]

Tror ikke det går på meg... Har DNBnor, så adressen min ligger på kortet.

Jeg får forandret på selve adressen, men landet står på som NORWAY.

Lenke til kommentar

Stilig at det fulgte med eit nytt brett i PS3 demoen, slik at vi som spillte dette for ørten tider siden på 360 også kan få noe ut av denne :p

Spillet gjikk glattere på PS3, men er ikkje heilt på høgde visuelt sett sammenlignet med 360 versjonen. Begge ser veldig bra ut da. Savnet også rumble i dette spillet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Stilig at det fulgte med eit nytt brett i PS3 demoen, slik at vi som spillte dette for ørten tider siden på 360 også kan få noe ut av denne :p

Spillet gjikk glattere på PS3, men er ikkje heilt på høgde visuelt sett sammenlignet med 360 versjonen. Begge ser veldig bra ut da. Savnet også rumble i dette spillet.

9309852[/snapback]

Jeg og synes omtrent det samme, demoen av Dirt på ps3 hadde bedre framerate men synes grafikken i seg selv var bedre hos 360 , trærene og sola lyste bedre på 360 enn PS3

Demoen av dirt til ps3 virka litt grått, er ikke noe gale med innstillingene heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...