tidus2k4 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Us psn fikk dirt demo, ncaa football 08 demo, og et par trailers i tillegg til heavenly sword greiene. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 DIRT Bra start på dagen.. Syns EU psn var skuffende denne gangen, godt vi har tilgang til flere.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Eu var triste greier i går ja, så godt US fikk noe Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg klarer ikke å fatte hvorfor de gjør så stor forskjell på US og EU. Det kan da umulig ha noen positiv effekt. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg klarer ikke å fatte hvorfor de gjør så stor forskjell på US og EU. Det kan da umulig ha noen positiv effekt. 9299197[/snapback] You and me both, det kan da ikke være så vanskelig å ha en unified store altså! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg klarer ikke å fatte hvorfor de gjør så stor forskjell på US og EU. Det kan da umulig ha noen positiv effekt. 9299197[/snapback] Enig Gleder meg til å få testet ut Dirt. Har ikke prøvd 360 versjonen.I følge utenlandske forum som har testet demoen, skal den visst visuelt være bedre. Endret 17. august 2007 av praystation Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Litt off-topic, men hvordan får man kjøpt ting fra den amerikanske butikken? Har prøvd alt jeg har av kort, og opptil flere tilfeldige amerikanske adresser, men ingenting nytter. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Litt off-topic, men hvordan får man kjøpt ting fra den amerikanske butikken? Har prøvd alt jeg har av kort, og opptil flere tilfeldige amerikanske adresser, men ingenting nytter. 9299356[/snapback] Jeg bruker VISA-informasjonen min, bortsett fra at jeg bytter ut adressen med en US adresse. Går dritbra ... Har kjøpt Castlevania, Rampage og et par spill til gjennom US store. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Funker fint for meg også Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har nettopp testet demoen av Dirt og det var definitivt bra Fløt bra på PS3´n og skademotoren var digg. Må nok anskaffes dette ja Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg klarer ikke å fatte hvorfor de gjør så stor forskjell på US og EU. Det kan da umulig ha noen positiv effekt. 9299197[/snapback] You and me both, det kan da ikke være så vanskelig å ha en unified store altså! 9299199[/snapback] Ett ord: Språk... Det er pølsetyskerne, spanjakkene, italeanosene og franskbrødene sin feil alt sammen. Så lenge de har regler som tilsier at åndsverk som spill og film skal ha lokal språk vil det være slik. Alternativet er at US og JP får det seinere også. Da ville vi ikke hatt denne muligheten vi har i dag, selv om det er en bakvei. Så dette blir det nok ingen endringer med de neste tiåra, så det er bare å leve med det.. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Det er pølsetyskerne, spanjakkene, italeanosene og franskbrødene sin feil alt sammen. Så lenge de har regler som tilsier at åndsverk som spill og film skal ha lokal språk vil det være slik. 9300178[/snapback] Sikker på at det gjelder demoer og spill? På Xbox Live er demoer og Live Arcade titler som oftest tilgjengelig samtidig i Europa og US. Tyskland er noen ganger utelatt, men det tror jeg har med vold og sensur å gjøre. Endret 17. august 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Snip Sikker på at det gjelder demoer og spill? På Xbox Live er demoer og Live Arcade titler som oftest tilgjengelig samtidig i Europa og US. Tyskland er noen ganger utelatt, men det tror jeg har med vold og sensur å gjøre. 9300284[/snapback] Har nok med vold og sensur å gjøre også, selv om de spillene som er ute på PSN per i dag har nok har gått kjapt gjennom. Språk derimot er mer tidkrevende. Uansett.. Demoen av Dirt var digg.. Endret 17. august 2007 av Fhj Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dirt demoen var konge! Digger spill med detaljer:) Prøv å crash i en lyktestolpe og se det på replayen etterpå i slow-mo! oooh, heftig. Liker Madden spillene veldig godt, så NCAA var midt i blinken for meg:) God Oppdatering! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva steik er forskjell mellom NCAA og Madden =? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hva steik er forskjell mellom NCAA og Madden =? 9300753[/snapback] De lages vel av to forskjellige selskaper? Hva er forskjellen mellom Fifa og Pro Evolution Soccer? Må vel bli noe samme greia? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Okaaay, Hva er egentlig best, viss jeg liker PES. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dirt er morosamt det, om ein likar arcade racers. Eg brukar dirt som eit kjærkommen avbrekk ifrå Forza 2. All in all, er dirt veldig morosamt. Ingenting er så fett som å rulle med ein buggy, og ha cockpitview. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Både Madden og NCAA lages av EA. Forskjellen er at i NCAA så spiller du med College-lag mens du i Madden spiller med de profesjonelle NFL-lagene Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Uansett.. Demoen av Dirt var digg.. 9300487[/snapback] Dirt er konge. Jeg foretrekker mer arkade aktige racere framfor Forza og GT, men det skal helst ikke være altfor arkade aktig heller. For meg passet DIRT perfekt. Hadde mye morro med karieremodusen og de forskjellige spilltypene. Et anbefalt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå