Gå til innhold

Trenger umiddelbar hjelp, ny lap innen 5timer?!?!


magnus85

Anbefalte innlegg

Hadde igrunn tenkt og spare opp til denne, Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB Santa Rosa

 

 

Men nå ble det endring i plaene og jeg må bestille fra norek\komplett på budbil så jeg får pakken (idag), noen som har noen stunder til og hjelpe en stakkar?

 

Regner ikke med at Multicom ringer på døra her samme dag med budbil...

 

Men hva skal jeg velge, norek.no <-- Nevner noen av mine krav.

 

Har gått innmari lei 9400 med all feil den har fått og har følgende krav:

 

N-draft wireless

cpu ytelse høy

grafikk kort, eeh..kommer ikke til og spillle..

skjerm, tja.. 15,4 tenker jeg.

Hd spiller ingen rolle, brikke sett ville jeg holde meg oppdatert og tenkte prøve ut santa rosa..men.. hmm..

4gb ram, her trenger det gå raskt. Ellers liten og lett, webcam og fing.avtr.leser er greit.

 

Dette vil først og fremst være en bruks pc med en form for daglig backup lagring over til andre servere, ellers vil den antageligvis få stå mye i ro selv om det høres ut som noe annet.. Men for meg er dette tempoet jeg jobber i nå, (2gb, t5200) Så alt prisgunstig og bedre enn dette duger!

 

Vil igjen nevne, tusen takk for de som støtter opp her nå, frustrert av leting etter erfaringer\tester osv.. Ikke mange med N nettverk heller, er det bare og kjøpe et N-draft kort og sette inn eller er det flere ting som spiller inn her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IFL90+ er et godt alternativ. du kan jo se på dell 1520 og vostro 1500.

N nettverk er ikke noe problem. du kan enten bruke USB o.l og en del pc'er er det mulig å bytte netverkskortet.

 

zepto er jo også et alternativ

9298955[/snapback]

 

 

Med leveringstid umiddelbart? Avhengig av og ha den med bort lørdag, så må være innomhus til da..

 

dv9550 da? Den er jo stygg dyr men får jo det jeg virkelig var ute etter og litt til da..hmm..

 

med budbil kjører de samme dagen?

Lenke til kommentar

Til ditt bruk høres en Lenovo Thinkpad T61 ut som et godt kjøp. Jeg har en selv og er strålende fornøyd. Liten og lett, men med masse kraft. Den har også et dedikert grafikkort som holder til alt annet en nye spill på høye innstillinger. Du sier at du skal ha en 15,4" skjerm. Da blir den unektelig mye større så hvorfor ikke prøve en 14,1"? Kunne heller ikke finne en 15,4" hos Norek, men du finner den bl.a. her

 

Legger inn noen lenker til Norek.

 

TP T61 14,1" Prisguide

 

 

Edit: Leif was here

Endret av jon_o
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Se gjerne andre tråder her inne om en Acer Aspire som selges for 6995,- på f.eks Binders/Computercity. Sannsynligvis andre butikker også.

 

Trådene omhandler et vareparti som har fått bedre spesifikasjoner enn de skulle. Skjermkortet er ikke nVidia GO 7300, men 7600 (som visstnok skal gi bedre grafisk ytelse).

 

Er kun 2GB ram på maskinen, men du kan sette inn ekstra om du ønsker det.

 

 

Verdt en titt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...