Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Du kan jo se om du finner et trådløsikon nede til høyre og høyreklikke på det. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Ser ikke det ikonet, nei. Men nå er det jo slik at jeg IKKE er koblet til dette trådløst, men via kabel. Jeg fant denne, og prøvde å følge den, men fungerte ikke som det skulle. Edit: Det er derimot de to andre PC-ene i huset som skal logge på det trådløse. Er bare veldig rart at den skal validere meg. :S Endret 20. august 2007 av Delusion Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det må jo være et trådløsprogram eller Windows wireless zero configuration som starter trådløsklienten i maskinen din. Hvis du går inn på mine nettverkstilkoblinger og disabler trådløs så bør feilmeldingen forsvinne...? Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Men der er det ingenting! På network connections ser man det her! Flere forslag? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ser at det er validering som er problemet på ditt vanlige LAN. Da har det nok ikke noe med trådløst å gjøre... Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Skjønner. Men hva kan være galt da? Den skal jo ikke behøve å validere noe som helst. Ringte D-Link-support i stad, men der var det svært lite å hente. Virket ikke som om han hadde peiling i det hele tatt. Det som er rart, er at hvis jeg disabler den LAN-saken, og enabler igjen, da fungerer alt som det skal. Men så fort jeg restarter, er det akkurat det samme tullet. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Mulig det kan ha noe med domene i operativsystemet ditt å gjøre, men du kan sikkert få hjelp av andre som har litt peiling på software. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ja, er merkelig at jeg skal være den eneste på dette forumet som har dette problemet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Se om dette passer: http://www.usit.uio.no/it/studentbynett/ve...802.1X/wXP.html Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Se her ja! Men hvilket passord er det jeg skal skrive inn? Det til routeren, eller det til modemet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tror det er best å ikke bruke denne funksjonen. Dvs du fjerner validering. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Føler at jeg stanger i veggen her hele tiden. Kutter jeg ut valideringen blir det krøll, det har jeg prøvd. Det jeg lurer på er hvilket passord og brukernavn som skal plottes inn på den boksen. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå