Ozelot Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Noen som jobber i bransjen og kan fortelle hva disse plastrørene er til og hva som befinner seg inni de? Endret 17. august 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Konge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ser ikke en eneste kabel jeg men plastrør men @figge90 har tippet godt på hva som skal trekkes i røra . Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Ser ikke en eneste kabel jeg men plastrør men @figge90 har tippet godt på hva som skal trekkes i røra . 9299099[/snapback] *fixed* Var det jeg mente. Men hva er hva? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Telenor er glad i gule trekkerør, uten at det behøver og bety at det er Telenor. Er det noen utbygging på gang i området? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Telenor er glad i gule trekkerør, uten at det behøver og bety at det er Telenor.Er det noen utbygging på gang i området? 9301696[/snapback] Aner ikke for å si det sånn. Men håper jeg kan bestille fiber neste år fra haugaland-kraft. Eventuelt så er dette fiber og strlm til et nytt byggefelt som de holder på å bygge. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 De er vel lysepartner og i de utbyggingene jeg har sett har Lyse med venner stort sett brukt oransjetrekkerør til fiber, på endel av Telenor sine trekkerør så står det Telenor på røret. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 da det ble lagt fiber fra en sentral i "sentrum" til her jeg bor, så mener jeg å huske at det var lilla rør.. men er det bare rør og ingen ting inni de vill jeg mest på stå at der er fiber som skal skytes inni de.. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det lokale kraftlaget brukte Gule rør her i kommunen og det ble også brukt Gule rør når de la ett stamnett mellom Ålesund > Molde . Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 De "standariserte" rørfargene er: Tele/fiber = Gul Strøm = Rød Kabeltv = Grønn Det blir desverre jukset noe, men som oftest stemmer disse bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå