edson92 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg bestilte en selv-konfiguert pc. 5 august og i går ble det fri gjort for plokk, eller hva det heter. og ja det begynner og bli en stund siden jeg bestilte den. jeg har så dorlig tolmodighet. gleder meg sånn bestilte en gamer pc jeg spiller cs:s og min gamle er så dorlig. men ja så nor tror dere den vil komme ? jeg bestilte 5 august og den ble fri gjort til plokk i dag mitt på dagen etter jeg ba pappa ta en telefon dit pappa ringte og spurte hvordan det gjikk fikk ikke noe onklig konkret svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det finnes nå ganske mange tråder om Komplett's udugelighet mtp levering. Bruk en (eller flere) av disse trådene isf å opprette enda en. Når det er sagt er det flere som finner det opportung å skryte i disse tråden om hvor fantasktisk kjapt Komplett håndterer deres bestillinger. Så det er med andre ord flere syn på denne saken. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du har nok den PCen helt i slutten av mnd. mest sannsynlig. Dette på grunnlag av det jeg vet om en annen som gikk i "Komplott"-fella og bestilte en ferdigbygd stasjonær PC. Alt var på lager, men det tok mange uker (over 3) fordi. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vi trenger ikke trehundreogørten tråder om hvor lang leveringstid Komplett.no har om dagen og forklaringer på hvorfor de har det. Trådstarter bes bruke søkefunksjonen! STENGES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg