river Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei! Jeg har en HP DVD-Writer stående i maskina mi. Jeg fikk noen pioneer DVD-R plater med, men DVD brennern greier ikke å lese eller brenne på platene. Jeg puttet i en DVD-RW palte å da gikk alt kjempe glatt. Hva er det som gjør dette? Har det noe med DVD + og DVD - plater å gjøre? Hva er forskjellen på slike plater? Hvilke plater kan dere anbefalle å bruke? Takker for svar Lenke til kommentar
river Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Er det absolutt ingen som vet noe? Jeg trenger svar ganske fort. Please hjelp meg. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Vel, hvis du klarer å lese DVD-RW, så skal du klare å lese DVD-R, men hvis det var DVD+RW derimot...herregud, leser dere aldri bruksanvisninger? Lenke til kommentar
river Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 trenger ikke bli irritert for det. Jeg spurte bare om hva som var forskjellen? Ja det var en DVD+RW plate (jeg skrev DVD-RW, sorry). Kan noen vere så snill å forklare meg? Å hvilke plater er å anbefalle? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 HP tar kun + DVD'er. Pioneer er den eneste som tar - foreløpig. Det er ingen vesentlig forskjell på + og - sett fra ett brukermessig synspunkt. Før var - litt billigere men nå koster begge det samme. - støttes av Pioneer +støttes av HP,Sony og Phillips Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Sony`n min tar både -r og +r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå