OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Vær så snill å ikke poste bilder av mopeder og lignende! Som fler sikkert vil si seg enig med meg i; masse bilder og info, men mest bilder! Så om dere kan få med et bilde i hver post! Skriver du en ny post, kan du legge ved et annet bilde av din sykkel, eller samme bilde Her er da min sykkel: Kawasaki ZX-6R 636 2005 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er registrert som mellomtung (34hk / 25kW), men har fjerna plomba på gass wiren så jeg kan dra turtallet lenger Endret 17. august 2007 av twintip Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Skal vi bytte den blodigstrøkne sykkelen din mot en flaske Brezloff som lukter spylevæske og en kos av selveste JD ? Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Skal vi bytte den blodigstrøkne sykkelen din mot en flaske Brezloff som lukter spylevæske og en kos av selveste JD ? 9303387[/snapback] ble nesten litt frista der men hvor er bildet av sykkelen din? Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bra tiltak twintip. Håper denne vil inneholde flere bilder den andre. Her er da min Husqvarna WR250 som jeg hentet lørdag for ca en uke siden. Også registrert som mellomtung men plomber er fjernet, effektsvane er montert, dyset opp og drevet opp. Klikkbare bilder: Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) 0-100 på rundt 3 sek eller? En kamerat av meg har en Husky CR250, som skal være oppgitt til 2,5 sek. Moro å dra ifra en R1 og lignende R-sykler når man står side om siden med en slik crosser.. men er vel kanskje litt annen utveksling i gateversjonen eller? Endret 17. august 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Vet ikke helt, skal visst klare noe rundt der, men får ikke testet den skikkelig siden jeg ikke har lappen enda. Skulle tro det er litt tyngre utveksling på WR ja, men finner ikke noe konkrete tall på det i instruksjonsboka, vet hvertfall at CR har digital og litt tidligere tenning, mens WR har elektronisk analog tenning. Så veier jo CR'n litt mindre også. Min veier ca 108,2kg (våt). Noen detaljbilder. Endret 17. august 2007 av NoEvo Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvordan er det med serviceintervall på denne? Jeg drømmer om en Husaberg 650 eller tilsvarende sykkel, men de er jos å forferdlig dyre i drift da, og blir mye vedlikehold.. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Flott sykkel NoEvo! den må du ta med deg ut på crossbane!! Hvis du ikke har kjørt cross før, så har du gått glipp av en heftig opplevelse husker da jeg fresa rundt på min Suzuki 125cc 93' crosser, det var så utrolig morro ute på bane edit: kommer med feler bilder av min, klistra på hvite racing stripes i felgene.. Endret 17. august 2007 av twintip Lenke til kommentar
picpac Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Her er min hoj: '06 KTM 640 LC4 Prestige Endret 19. august 2007 av picpac Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Stilig og elegant KTM. Har desverre ikke noe bilde nå, kjøper ikke motorsykkelen før høsten/vinteren. Endret 19. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå