Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

v.2 Bilder og info om din sykkel! 125cc +

Anbefalte innlegg

Vær så snill å ikke poste bilder av mopeder og lignende!

Som fler sikkert vil si seg enig med meg i; masse bilder og info, men mest bilder!

Så om dere kan få med et bilde i hver post! :thumbup: Skriver du en ny post, kan du legge ved et annet bilde av din sykkel, eller samme bilde :tease::thumbup:

Her er da min sykkel:

Kawasaki ZX-6R 636 2005

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IMG_4375.jpg

Er registrert som mellomtung (34hk / 25kW), men har fjerna plomba på gass wiren så jeg kan dra turtallet lenger :)

Endret av twintip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra tiltak twintip. Håper denne vil inneholde flere bilder den andre.

Her er da min Husqvarna WR250 som jeg hentet lørdag for ca en uke siden.

Også registrert som mellomtung men plomber er fjernet, effektsvane er montert, dyset opp og drevet opp.

Klikkbare bilder:

th_Svensken28.jpgth_Svensken26.jpgth_Svensken5.jpg

th_Svensken2.jpgth_furiwr.jpg

Lenke til kommentar

0-100 på rundt 3 sek eller? En kamerat av meg har en Husky CR250, som skal være oppgitt til 2,5 sek. Moro å dra ifra en R1 og lignende R-sykler når man står side om siden med en slik crosser.. :p men er vel kanskje litt annen utveksling i gateversjonen eller?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Vet ikke helt, skal visst klare noe rundt der, men får ikke testet den skikkelig siden jeg ikke har lappen enda. Skulle tro det er litt tyngre utveksling på WR ja, men finner ikke noe konkrete tall på det i instruksjonsboka, vet hvertfall at CR har digital og litt tidligere tenning, mens WR har elektronisk analog tenning. Så veier jo CR'n litt mindre også. Min veier ca 108,2kg (våt).

Noen detaljbilder.

th_Svensken7.jpgth_Svensken6.jpgth_Svensken3.jpg

Endret av NoEvo
Lenke til kommentar

Flott sykkel NoEvo! :thumbup: den må du ta med deg ut på crossbane!! Hvis du ikke har kjørt cross før, så har du gått glipp av en heftig opplevelse :thumbup: husker da jeg fresa rundt på min Suzuki 125cc 93' crosser, det var så utrolig morro ute på bane :w00t:

edit: kommer med feler bilder av min, klistra på hvite racing stripes i felgene.. :love:

Endret av twintip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...