cristycreme Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Trenger ny laptop, og er redd for å kjøpe "feil" pc til mitt bruk. Jeg bruker pc mest til bilder og bildebehandling, musikknedlasting or avspilling. Ellers litt Office. Kort sagt trenger jeg: -nok plass til bilder og musikk -gode høytalere til avspilling av musikk -bra på avspilling av filmer -fin skjerm (helst lcd) -relativt lett å bære -blåtann -vista (eller er det ikke så viktig? hører gjerne synspunkter på dette også) -------------------------------------------------------------- Aller helst skulle jeg kanskje hat iMac Book eller iMac BookPro? Holder det i tilfelle med den minste versjonen av iMac Boor til rundt 10,000kr? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Er ikkjer heilt oppdatert iMac men viss du skal ha ein bærbar pc så kan eg anbefal denne Acer AS5920G brukker vista på den stasjonære og bærbar pc'en og er veldig fornøygt med det har ikkje hatt noke problem Endret 17. august 2007 av Neddo Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Dell XPS M1330 danker ut macbooken ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå