KenBjork Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Eldste sønn min har en slik tilsvarende nå. Måtte ha en i mellomtiden for å kom seg ibadekaret pga at Elias fikk motorhavari og sank. Han er nå hevet og står på slip. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 en kompis har en grand 380, med 30hk mercury.. den går 35knop. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=11217361 har litt lyst på en sånn, montere rørkonsoll og ha på en 30 hk av et slag. denne er jo 330 så da burde den jo tippe 35 knop da. de kan jo lett går fortere enn hurricane osv. med samme motor Lenke til kommentar
Wichmann Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen mener jeg er sær og rar. Andre synes jeg har en kanon hobby. Jeg koser meg ihvertfall når jeg holder på med den 25fots gamle trebåten min. Legger ved når jeg står ved roret med en 1,5kilos torsk.. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe, tror de fleste i klassen min og synes jeg er noe rar, siden jeg nærmest bor i enten garasjen eller båten Men har man det gøy så gjør det ingenting hva andre mener Hva slags trebåt er det du har Wichmann? Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 er plagsomt med de som ikke tåler at det går ann å ha en annen hobby enn fotball og shopping... kan de ikke tåle det? tenk hvor mange som synes det er kjekt med båt, sikkert like mange som driver med fotball osv... Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 er plagsomt med de som ikke tåler at det går ann å ha en annen hobby enn fotball og shopping...kan de ikke tåle det? tenk hvor mange som synes det er kjekt med båt, sikkert like mange som driver med fotball osv... Jeg har ikke vært borti de folka som ikke liker min hobby, men så har jeg noen gode venner og Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det er et par her omkring som synes det er teit at jeg liker å sykle å kjøre båt, men men de kan vel finne på noe annet å gjøre. har mange gode venner som driver med båt og da;) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Da var båten dratt på land og vinterkonservering av motorn er neste steg. Men men, noen stemningsbilder fra helgeland: Endret 21. oktober 2007 av stoners Lenke til kommentar
Wichmann Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hehe, tror de fleste i klassen min og synes jeg er noe rar, siden jeg nærmest bor i enten garasjen eller båten Men har man det gøy så gjør det ingenting hva andre mener Hva slags trebåt er det du har Wichmann? Hvor trebåten er bygd er for tiden usikker. Folk med peiling mener den kan komme fra rundt Lista. Muligens jeg skal gjøre litt detektiv arbeid gjennom vinteren. Båten står nå forøvrig på land. Og til høsten har jeg en rekke jeg skal gjøre. Blant annet overhale motoren (Sabb G 8-10hk, 1972, 1syl. ) Tette overbygget og tette skroget :!: Jeg har ennå ikke blitt talt til at jeg er en smule rar, men det ligger nok på tungespissen til mangen.. Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 her e jolla mi da. forøvrig for salg Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 litt bilde av der lyden komer ut Lenke til kommentar
ola-dunk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 og ett fra jolla til guttungen Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Den var skamfet da Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hva mener du med det? Eller var det ironi? Endret 31. oktober 2007 av vbjornevik Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hehe, nei sia han sa den var til salgs så måtte jeg se om jeg fant den. I did. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 **Annonse fjernet** Dette er ikke noe markedsplass for kjøp og salg! Vennligst ikke post lenker til salgsannonser her, uansett om det er din båt, min båt, Tjorvens hund Båtsmanns båt eller Jack Sparrows bå..skute. Takk Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Har noen postet båtannonsen hans formula206? Vet det ikke er lov med aktivt kjøp og salg i forum altså. Men er jo ofte man linker til annonser for å "vise" (knotete sagt) Men se forøverig da post 84 på forje side, Er det da brudd på regel og altså ikke lov? Kan skjønne det om det var formula206 som posta link til egen annonse om at den var for salg, men ikke hvis det var slik som jeg og vbjornevik snakket her... Hva om evt en av oss skulle ha ny båt og laget tråd, "jeg skal ha ny båt, trenger hjelp til å velge" derpå masse linker fra finn.no med båter. Ikke lov? Står ikke noe her om at det ikke lov å linke i denne delen av forumet: Kjøp og salg på forumet Kjøp og salg av varer er ikke tillatt på forumet. I kategorien kalt "Hjelp til kjøp/salg av PC" skal det ikke forekomme annonser. Kategorien har blitt opprettet slik at folk her kan få hjelp av andre til å se over oppsettet deres, eller for å få hjelp til prissetting på varene sine. Alle annonser vil bli fjernet umiddelbart. Kjøp og salg på forumet Beklager om det er noe jeg har misforstått iom modereringen her Endret 1. november 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå