Philo Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Båten min ser omentrent slik ut: Om et års tid skal den se omentrent ut som denne lekkerbiskenen: Endret 7. august 2010 av Philo Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Min "pussymagnet" Øien 15 med en 2000mod Tohatsu. Ønsker meg en fourstroke da. Fin båt, hvor stor motor har du på din? Jeg har en Øien 16 med yamah 15 4 stroke, men synest ikke det er store farta på den. Bilde kommer senere. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg får ikke lastet opp noe bilde av båten min i fart, da den bare står på verksted Kan heller laste opp et bilde av vannscooteren, selv om den også står på verksted igjen...! Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Litt off-topic, men vbjornevik, kjøpte du den vannscooteren fra molde-området? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nei, den er nok fra Bæææææææærgen, akkurat som meg Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 daså En kompis som kjøpte en akkurat samme fra molde, og første dagen sank den ved brygga. Ble derfor levert tilbake. Så håpte det ikke var den du hadde kjøpt On topic; skal prøve å få tatt noen bilder på sjøn en dag med with 12ern og 25hk tohatsu Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Når vi er inne på det, kamakselkjeden på min røk etter 5 timer med bruk. Så røk den en gang til, og de sa det var ventilpakningene (ca. en uke siden). Nå fikk jeg en telefon om at det er JEG som har ødelagt kompressoren. Hvordan kan jeg ødelegge den på 12 timer? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har ikke bilde i bruk på denne pc-en. Vindö 40, veldig mye av den er tre (teak/mahogny) da det er slik seilbåt skal være. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har ikke bilde i bruk på denne pc-en. Vindö 40, veldig mye av den er tre (teak/mahogny) da det er slik seilbåt skal være. Den var fin . Ønsker meg en sånn selv en dag. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) her er mine båter. bygd på STX Europe Florø. båtene er med rustfrie tanker. Stolt Sagaland, Stolt Sneland, Stolt Island, Stolt Norland, Stolt Grønland (Stolt Groenland), Stolt Breland. Grønland får jeg om 2-3 veker og Breland om noen måneder. den er nettopp starta med utrystningen. koster oen mill per stk Eier du rederiet Stolt-Nielsen? Endret 5. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
whosBexy Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Her er meg og min Seadoo GTX 260 Limited Edition. 260hk, 70 knop, 0 - 100 på 2,7sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå