baat94 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Får legge ut noen bilder fra i sommer jeg og da.... Oooohh, No fikk ej lyst på Puma Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Litt fint bilde, en fin båt-dag uansett. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Får legge ut noen bilder fra i sommer jeg og da.... Oooohh, No fikk ej lyst på Puma Ikke dum den der nei :O KenBjork: Fint bilde Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg har vell egentlig aldri likt Quicksilver sine båter, men den var ikke gale! Får laste opp ett bilde selv, og siden Photoshop ikke fungerte nå og det bildet jeg har tatt var fort stort, jukser jeg med et annet. Endret 8. februar 2009 av vbjornevik Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Båten min Har en 9,9 på den, og går fint Lenke til kommentar
Arne7615 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Utpå i forrigefjord. Båten er rimelig annerledes nå. Limegrønn med masse anlegg, neonlys og hele pakka. Flott ungdomsbåt! Men blir vel til å sette den i orginal stand om noen år.. vet siste bilde ikke er på vannet, men det er vel flere av oss som koser og leker med båtene på land også? hehe... Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nybåten! 11-fots Terhi MicroFun med en 25hk tohatsu på! Skal i følge forige eier være oppgradert til ca 32hk, og med en ballistic stålpropell.. Satser på mye morro med denne! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) .. Og jaggu starta ikke den tidlig i år! Morro var det også, gikk godt Bilder kommer når jeg får overført edit: Noen bilder ^^ Endret 10. april 2009 av S.Larsen Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Årh, nå gleder jeg meg til båten kommer utpå! Er snart ferdig med vårpussen, bare noe polish på metalldetaljer igjen nå, så er den klar. Håper bare det blir fint vær resten av påsken sånn at jeg får være litt på sjøen. Commuteren er forøvrig på sjø. Den kom utpå i går, men brukte heller den fine dagen med 15 grader på å jobbe med båt nr. 2 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ingen flere som har noen båtbilder? Må da være flere som har startet båtsesongen? Spessielt nede i sør, dere har jo så flott vær! *misunnelig!!* Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Joda, båtsessongen har vært på g i et par uker nå. Men er ikke alltid like lett å ta bilder som faller for interesse når man er alene utpå, og bare har med seg mobil Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 JOVIST! Er jo det jeg gjør, hehe Mobilbilder er bedre enn ingen bilder! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nok et dårlig kjørebilde! Våt linse, shaky hånd pga bølger, og dårlig kamera.. But still! Måtte lufte båten litt Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Vet ikke hvor mye dere ser da, men men. Fint syn er det ikke... Endret 3. mai 2009 av vbjornevik Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Oi oi oi :S Hvordan båt er det? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vet ikke hvor mye dere ser da, men men.Fint syn er det ikke... Din båt? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hentet den på fredag i Stavanger. Gikk ikke som planlagt for å si det sånn. Scand Dynamic 9200. Gidder ikke så mye OT her, så se i "Ny båt - hva mener dere?"-tråden min. Der ligger litt av det som skjedde. Hvis ikke, ligger det litt her også: http://www.aftenbladet.no/lokalt/nordfylke...udeneshavn.html (Dog veldig dårlig fortalt ) Lenke til kommentar
VeBoD..... Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Min Porch 3900 Gti hei =) hvor stor motor har du på den?? =) mvh vebjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå