Fugitive Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Etter det jeg kan se finnes det ikke en slik tråd her fra før av, Så da lagde jeg denne! Meninga med denne tråden er å poste bilder av båten når du er ute og morer\koser deg! Håper det kan bli mange fine\tøffe bilder her! Og siden jeg starta denne tråden, kan jeg legge inn første bilde Endret 16. august 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hehe tenkte faktisk å starte en tråd selv igår jeg også Men men, får se om jeg får klaska inn noen bilder senere ikveld (jobb nå) Pent leketøy forøverig Stor motor? Jeg hadde forøverig ett bilde på maskina mi på jobb her (får finne flere hjemme) Endret 17. august 2007 av KenBjork Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Her er et bilde av båten min i aksjon, Det er en kamerat som kjører Båten er en 8 fot Terjesen jolle med Mariner 8 hk... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jge får vel legge ut noen bilder jeg og da, har vel bilder fra de 3 siste båtene mine Pumaen er det faktisk kaviar som kjører på bildene, mens på de andre bildene/båtene kjører jeg. Har ikke bilder fra de tidligere båtene mine da..... Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Hehe tenkte faktisk å starte en tråd selv igår jeg også Men men, får se om jeg får klaska inn noen bilder senere ikveld (jobb nå) Pent leketøy forøverig Stor motor? Jeg hadde forøverig ett bilde på maskina mi på jobb her (får finne flere hjemme) 9299310[/snapback] Da var du ikke rask nok :!: Takk, Sitter en 28Hk yamaha på den! Men skal få på litt bedre prop og annet stash. Fin båt du har å! ser ikke ut som du mangler løft i det skroget Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du var raskere der ja. Får vel bra fart med den motoren da sikkert.... Jau takk du, er fornøyde med ny skuta vi ja. Enda litt mere power nå, montert stålpropell igår. Flere bilder: Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 En Nydelig daycruiser du har KenBjork hvor fort går den? Lekebilde Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Takktakk Fikk 40.6knop (gps) trur jeg det var igår, etter at jeg satte på stålvispen. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Båten min! Ok, for å ikke være for useriøs kan jeg slenge med et bilde av båten til broren min. Fatter'n hadde båt før, men den er solgt nå. Den så omtrent ganske prikk lik ut som denne Båt er gøy Edit: Måtte bare fikse noe. Endret 22. august 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hahahaha så bra... nå har sett det også :!: plastikkutestol i akter. så bra Fin båt du har, men vær forsiktig i mye vind ! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hagemøbler er snedig Har ikke fiksa noe sete der ennå, er egentlig en enmannsbåt Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Post bilder av når båten kjører da... hvis ikke blir det jo samme som den "post bilder av båten din her" tråden... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Å ja, sorry, la ikke merke til det. Uansett, mitt bidrag var ikke så veldig seriøst, da. Har ikke noen bilder av båten i fart heller. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 treng jo ikke være av hele båten tatt fra annen båt eller på land mm. kan jo være tatt fra båten, hekkbølger osv Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 ute og brenner litt bensin en kveld:) meget dårlig pga. det er tatt ut av en film på mobilen... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ute å tester stål propell Lenke til kommentar
Bjarnir Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ute å tester stål propell 9336995[/snapback] Du burde kjope større motor Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ute å tester stål propell 9336995[/snapback] Du burde kjope større motor 9349407[/snapback] Hehe ja, hadde jeg kjøpt båt og motor hver for seg hadde jeg nok satt på en 135hk. Skikkelig kraftplugg du har hvertfall. Spillflunkende ny? Hvor fort? Hvor stor er båten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå