Gå til innhold

Vant nettauksjon på Samsung GX-1L, bra kjøp ?

Anbefalte innlegg

Heij, jeg bydde litt på et kamera på en nettauksjonsside, og vant budrunden på dette kameraet:

Kameraet

Jeg driver ikke med foto på fritiden, men har lyst til å begynne så smått :)

Jeg fikk kameraet der til 2700 kroner, og lurer på om det er et bra kjøp, eller om jeg bør bruke angreretten?

mvh :)

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til 2700,- så er det vel nærmest å regne med som et røverkjøp - hvis det er med et kit-objektiv. Samsung (*) har nemlig et brukbart kit-objektiv som standard.

Tom

(*) Samsung sine kameraer er egentlig Pentax kameraer med Samsung design og meny-layout. Så kameraet er brukbart.

Lenke til kommentar

Jo, det er et ganske brukbart kitobjektiv. Med denne pakken kan du få det mye gøy med å utforske speilrefleksverdenens muligheter. Husk å få med deg en god bok, i alle fall bør du lese det kompendiet som du finner her på forumet som sticky under Fotografering. Det er nemlig ikke så enkelt å utnytte et slr skikkelig.

Lenke til kommentar

Det er bare en ting å si. Velkommen i klubben og lykke til.

Jeg støtter opp om forslaget om å kjøpe en god foto-bok - den siste til Magne Fjørtoft skal være bra.

Når du føler at du har fått litt tak på det; legg gjerne ut noen bilder i blide-kritikken - det er utrolig lærerikt. Det kan virke littskremmende til å begynne med, men du finner fort ut hvem som er opptatt av det samme som deg.

Tom

Lenke til kommentar
Jeg fikk kameraet der til 2700 kroner, og lurer på om det er et bra kjøp, eller om jeg bør bruke angreretten?

Som de andre har sagt, det er et bra kjøp, og ingen ting å si på den prisen... Du får absolutt ingenting nytt til samme prisen. (Ett unntak; Preus Pro hadde jubileumskampanje i vinter, da hadde de halv pris på dette kameraet. Da endte prisen opp på rundt 2600-2700 kr. Uansett bare kampanjepris, som du ikke får nå.)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...