Barista Bob Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Lagde nylig en kopp Espresso og brukte kaffe som var litt godt malt. Dette resulterte i at det kom "kaffe-støv" ned i koppen, når jeg hadde drukket opp formet dette støvet et portrett som lignet på han i 'Strutter-show' på MTV. Lurte på om forum folket vet hva jeg kan få dette for på Ebay? Kan også ligne litt på Disco Stu i 'The Simpsons' Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 har du det enda ell?? pictures ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Lagde nylig en kopp Espresso og brukte kaffe som var litt godt malt. Dette resulterte i at det kom "kaffe-støv" ned i koppen, når jeg hadde drukket opp formet dette støvet et portrett som lignet på han i 'Strutter-show' på MTV. Lurte på om forum folket vet hva jeg kan få dette for på Ebay? Kan også ligne litt på Disco Stu i 'The Simpsons' 9298081[/snapback] Dette kaffegrut-bildet vil sannsynligvis forringes under forsendelse. Dermed er det stor grunn til å tro at du ikke får så mye penger for dette. På den andre side finnes det nok av folk som kjøper slike ting. Så det er lov å prøve. Selv ville jeg avhengig av originalpris på kopp prøvd å selge for 500 kroner + frakt. Endret 16. august 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg skal jammen si opp jobben for å ta opp kaffedrikking. Først må jeg finne ut hvordan jeg skal få råd til all kaffen i starten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg skal jammen si opp jobben for å ta opp kaffedrikking. Først må jeg finne ut hvordan jeg skal få råd til all kaffen i starten. 9298296[/snapback] "Hei! Hva jobber du med da?" -"Jeg drikker kaffe." Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bare vent til du får et bilde der jesus er avbildet, da blir du rik. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bare vent til du får et bilde der jesus er avbildet, da blir du rik. 9298482[/snapback] Er du kreativ nok (kristen nok) ser vel alt ut som jesus.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Could not locate remote server. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Bilde kommer etterhvert og fordi det er støv bare sitter det bom fast. EDIT: er som et belegg nærmest. Endret 17. august 2007 av G_J_Caesar Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Pøh. Humbug! Vi har blitt lurt! Jeg la forresten til at sokkene mine lå i kors når jeg våknet i dag morges. Et tegn? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Pøh. Humbug! Vi har blitt lurt! Jeg la forresten til at sokkene mine lå i kors når jeg våknet i dag morges. Et tegn? 9300918[/snapback] Ta bilde og selg det. Sikkert verdt mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå