mske Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har lett etter drivere til Geforce Go 7600 på www.nvidia.com , men ingen ser ut til å passe til det kortet? Jeg går inn på Downloads>Drivers> og velger Geforce 7 serien og Win XP. Når jeg da ser på "Products supported" (eller noe slikt) - står ikke Geforce 7600 i listen, men derimot 7600GS , 7600GT og 7600LE. Har prøvd å laste den ned, men får da beskjed om at maskinvaren ikke er kompatibel med driverne. (noe slikt , er en stund siden jeg lastet det ned) Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hverken nVidia eller ATi legger ut driver til laptop-produktene sine... Det er laptop-produsentene sitt ansvar. Du har 2 muligheter: 1. Last ned siste driver din laptopprodusent (HP, Dell, etc.) 2. Last ned en modifisert driver. Dette er et bra sted å begynne: http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
mske Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Gikk på compal.com for å laste ned drivere, men når jeg har lastet dem ned - får jeg fremdeles opp denne beskjeden når jeg starter opp Counter-Strike: Source : "The video driver seems to be outdated" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Prøv nyeste kompatible driver til ditt go7600-kort fra laptopvideo2go.com, det vil antakeligvis fungere. Det står instruksjoner for hvordan du installerer drivere ved modifiserte .inf filer på samme side. Lenke til kommentar
mske Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan jeg finner hva jeg skal laste ned..noen som gidder å gi meg link til hva jeg trenger? Har XP Professional 32-bit Endret 17. august 2007 av -Magne- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå