Gå til innhold

Hvorfor er folk så jævlige mot Arabere og muslimer

Anbefalte innlegg

I'm an Arab probably one of the smartest people u'll ever talk to seriously.

[...]

Books: The Qur'an other than that I don't read unless I have to

To all of the pecker woods who think Arabs have low IQs well some of them do the same thing with white people but at least we don't think that we control the world truth is more people hate u guys than they do Arabs if u don't believe me pick up a history book u guys are the asshole of the world

He Dr Greenthumb u stupid son of a bitch what u do if a Native American came to ur house and took it and said my ancestors lived on that land i'm guessing that u would say fuck off and kick him out but Palestinians couldn't do that because the Israeli's took their land without warning ok I swear to God i have a Jewish friend that likes this song and this gives me hope that one day Palestine will get Palestine back

Jeg kan ikke si at jeg ble veldig begeistra over denne karen. En person som kun forholder seg til en bok som glorifiserer vold og pedofili og proklamerer det, ber om slike kommentarer (uten at de andre kommentarene nødvendigvis er noe bedre).

Han gjør heller ikke saken bedre av å skrive ett provoserende innlegg strippet for punktum, komma og generell rettskriving.

Conclusion: he fails at internet.

9305025[/snapback]

Grunnen til at han er så forbanna, er at han er jo muslim og mange GUTTER som derimot ikke erlovlig i Islam og være homse, sa "I want to f*ck you in the ass! You want to suck me first?" Og han blir jævlig fort forbanna... Forbanna idioter som trur at arabere er mye dummere... Drgreen fyren burde passe seg, hvis ikke får han hele islam etter seg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dessverre sånn internett er blitt, og til en stor grad har vært hele tiden. Fulle av såkalte troll, flamewars, spam og tull. Dette preger spesielt såkalte "åpne" sider som youtube og digg, ettersom det er lite moderering, og brukerterskelen for å bruke sidene er lav. Folk er anonyme, og da gjør de gjerne ting de aldri hadde turt å gjort eller si i virkeligheten.

Den enkleste måten er vel egentlig å ignorere det. Om noen på nettet flamer deg; le av det. Om noen poster spam, ignorer det.

De er kun usikre drittunger som er ute etter oppmerksomhet. Får de det, vil de fortsette.

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
Hei! Jeg satt på Youtube idag, og så en profil til en muslim. Jeg tenkte jo at det var greit da, og så ned til "Comments" eller Guestbook som man kan kalle det. Da fikk jeg se noe så jævlig at jeg klikka så det jalla! Jeg er på toppen der og sa hva jeg følte for! Ikke kom og si til meg "Kimmag, du tar helt feil" for det gjør jeg faenma ikke! Jeg har gjemt dette i "Skjul" så ikke noen som ikke vil se det, ser det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

kimmag | August 16, 2007

Eeeh, etter å ha lest litt av inleggene her, og også lest litt på profilen til denne idioten forstår jeg godt alle " de frekke" commentså! Han virket jo totalt idiot! Hvordan kan du beskytte en som skriver noe slikt? :hrm:

Lenke til kommentar

høøøh? Frekke comments? Det sier han fordi de herser med Islam og palestina, derfor skriver han slikt... Uansett, han ene som var frekk, var jødeleder eller noe, så han sa "Lets get rid of the palestinian nazi lies" og slik, han var også rasist... Så vi skrev tilbake :O

Lenke til kommentar
Hæ wtf? Skjønner ikke en drit jeg nå...

9338056[/snapback]

Prøv å se det fra litt fler vinkler her. Alle parter i denne saken burde nok egentlig holdt kjeft. Er ikke noe poeng i å forsvare han karen heller, for han er jo bare med på å holde det gående med sånne kommentarer han tydeligvis driver å slenger rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...