Gå til innhold

Hvorfor er folk så jævlige mot Arabere og muslimer

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg satt på Youtube idag, og så en profil til en muslim. Jeg tenkte jo at det var greit da, og så ned til "Comments" eller Guestbook som man kan kalle det. Da fikk jeg se noe så jævlig at jeg klikka så det jalla! Jeg er på toppen der og sa hva jeg følte for! Ikke kom og si til meg "Kimmag, du tar helt feil" for det gjør jeg faenma ikke! Jeg har gjemt dette i "Skjul" så ikke noen som ikke vil se det, ser det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

kimmag | August 16, 2007

Guys, SHUT THE FUCK UP! Arabs are fucking smarter than you guys that are so bad against other cultures! If i saw you guys in real life, i would kick ur ass even if i am lazy and not strong! Arabs are fucking nice so dont fucking be that bad! Get a life morrons!

MEEN ERHABE is a TRUE story! PALESTINIANS OWN IT!

*** | August 13, 2007

It must suck to b a stupid fuckin retard just like all arabs. Sorry if these r to big of words for u to read u fucking bitch.

*** | August 13, 2007

http://www.simpletoremember.com/vitals/JewishNobelPrizeWinne rs.htm

*** | August 13, 2007

http://www.simpletoremember.com/vitals/JewishNobelPrizeWinne rs.htm

*** | August 13, 2007

http://www.freerepublic.com/focus/f-bloggers/1306267/posts

*** | August 13, 2007

Are you mentally retarded or something?

It is not just two people, and they are not jews.

They are scientists, they are psychologists working in the field of intelligence research.

Arabs in the US and in Europe and in the Middleeast have been consistently measured to have a low IQ compared to whites (100), east asians (105), and jews (115).

It is recognised by the majority of scientists working in the field of intelligence that arabs have low IQs that is only above that of africans.

Either you evolved to be dumb or your god made you dumb, take your pick.

*** | August 12, 2007

You dumb arab shit.

The average IQ of the WHOLE arab population is just over 80 you moron.

Read Richard Lynn or Phillip Rushton, it's well researched and scientifically documented.

God chose the arabs to be genetically dumb and inferior so that we can step all over you.

*** | August 11, 2007

The average IQ of arabs is just over 80 you moron.

No wonder you fucking people are so behind.

*** | August 11, 2007

The quran sucks.It should be sold in the toilet paper section of stores,

cuz thats all its good for. U do know that Mohammid took it up the ass dont you.

*** | August 11, 2007

SAND NIGGERS make me sick. allah and mohammid are fucking faggots.

Add Comment | See all Comments

Hvorfor er folk så jævlige? IKKE flame meg!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fordi muslim er knyttet til så mange negative ting. Lager du et tankekart ut fra ordet muslim så kommer fort all driten med osama 11. sep sharia osv.

Lokal oppførsel har også mye å si, man blir litt sliten av hvordan de ulike gruppene f.eks. i norge oppfører seg, spesielt når det skjer kriminelle handlinger. Må si jeg ble imponert av tamilene etter gjengopprøret nylig. Ut fra media virker det som om de hadde en umiddelbar helt annerledes reaksjon enn muslimene der politiet ikke måtte kjempe for å få opplsyninger om hva som hadde foregått.

Må si jeg er litt lei av de lokale høvdingene i de ulike moskeene som står for alt mulig rart, men så klart mange av dem følger et mer liberalt syn som passer samfunnet og meg. Like barn leker best :)

Lenke til kommentar
Arabs in the US and in Europe and in the Middleeast have been consistently measured to have a low IQ compared to whites (100), east asians (105), and jews (115).

Latterlige påstander får meg til å le hehe. Greit å vite at arabere er smartere enn meg da :) Sikkert derfor vi ikke får has på B-Gjengen, de er rett og slett for smarte.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

For alt hva jeg vet kan de responsene du har gjengitt være en respons på noe mye verre. Det kan jo være at han du leste profilen til har sagt noe som har gjort folk rasende.

Men det er vanskelig å ta stilling til når du bare gjengir en side av det som kan være en krangel mellom to parter. Blir vanskelig å sortere verden i gode og onde bare på grunnlag av det.

Det blir omtrent like vanskelig som å ta stilling i konflikten i Midt-Østen bare på grunnlag av den dekningen av konflikten som du finner i norsk presse. Du får ikke nok upartisk informasjon om konflikten til at det blir mulig for deg å ta et sånt standpunkt, bare på grunnlag av det du kan lese i avisene.

Endret av Nyx
Lenke til kommentar

Problemet her er at du bare ser ting fra en side av saken -- i en sak hvor akkurat dette er det store problemet.

Grunnen til at han fått disse kommentarene er at han postet dette under en video som fordømmer israelerne:

NIce Guys keep doin wat ur doin we'll get rid of Israel soon

Uten at jeg så hele videoen kan det nok hende at du har rett, den er kanskje sann. Men kjernen i problemet ligger i slike holdninger som denne brukeren viser. Hadde begge sider hatt litt mer perspektiv hadde det vært en løsning for lenge siden.

Lenke til kommentar

Så ...

Det er da ok å oppføre seg som om du har lagt igjen sagflisene fra hue hjemme, og meldt deg inn i apeklubben?

Det mest interessange(og gøyale) med å slenge ut et sterkt provoserende kommentar/innlegg er å se responsen, for det er så sinnsvakt med tullinger i verden at man får ganske gøyale(skremmende) reaksjoner.

Lenke til kommentar

Youtube tiltrekker seg mye mere idioter enn de fleste andre nettsteder. Det meste av kommentarer er virkelig lavmåls. Ikke spør meg hvorfor.

Jeg jobber i en butikk og har stadig vekk kunder som etter alt å dømme er arabere og/eller muslimer. Stort sett bare hyggelige folk de (som regel mye hyggeligere og høfligere enn nordmenn) og jeg er like hyggelig tilbake.

Endret av spock84
Lenke til kommentar
Youtube tiltrekker seg mye mere idioter enn de fleste andre nettsteder. Det meste av kommentarer er virkelig lavmåls. Ikke spør meg hvorfor.

9304462[/snapback]

Les:

Det er et sted med lite eller ingen moderering av kommentarer, samt et manglende regelverk for generell oppførsel. Du kan se mye av det samme hos både VG og Dagbladet.

9300430[/snapback]

Youtube er ikke plassen for å ytre politiske synspunkter. Da får man kun personhets framfor motargumenter tilbake.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
I'm an Arab probably one of the smartest people u'll ever talk to seriously.

[...]

Books: The Qur'an other than that I don't read unless I have to

To all of the pecker woods who think Arabs have low IQs well some of them do the same thing with white people but at least we don't think that we control the world truth is more people hate u guys than they do Arabs if u don't believe me pick up a history book u guys are the asshole of the world

He Dr Greenthumb u stupid son of a bitch what u do if a Native American came to ur house and took it and said my ancestors lived on that land i'm guessing that u would say fuck off and kick him out but Palestinians couldn't do that because the Israeli's took their land without warning ok I swear to God i have a Jewish friend that likes this song and this gives me hope that one day Palestine will get Palestine back

Jeg kan ikke si at jeg ble veldig begeistra over denne karen. En person som kun forholder seg til en bok som glorifiserer vold og pedofili og proklamerer det, ber om slike kommentarer (uten at de andre kommentarene nødvendigvis er noe bedre).

Han gjør heller ikke saken bedre av å skrive ett provoserende innlegg strippet for punktum, komma og generell rettskriving.

Conclusion: he fails at internet.

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
En person som kun forholder seg til en bok som glorifiserer vold og pedofili og proklamerer det...

9305025[/snapback]

Hvilken bok snakker du om nå?

For det er ikke Koranen, enn hvilken propaganda du har hørt. Som Bibelen så glorifiserer Koranen vold noen steder, og fordømmer vold andre steder. Den er generelt mer spesifikk enn Bibelen både i fordømmelsen og glorifiseringen. Hovedpoenget dens er at vold kun er rettferdig hvis det er "absolutt nødvendig", noe som selvfølgelig er et definisjonsspørsmål.

Koranen fordømmer pedofili utelukkende. Det du refererer til er nok at Muhammed giftet seg med Aisha, og at hun etter suspekte historiske kalkuleringer kan ha vært 9 år da de tilbrakte første natt sammen. Disse utregningene har lite konkret historisk basis, og er uansett irrelevant siden det står klart at Aisha var blitt "kvinne", altså at hun var blitt fruktbar, noe som i de fleste kulturer har i tider vært standard alder for giftemål. Du trenger ikke å gå langt tilbake i Norge for å finne det samme, innført av kristendommen. At det i Norge som oftest gjalt 12 til 14-åringer har med temperatur å gjøre, siden temperatur har en effekt på når jenter får sin første menstruasjon. Uansett er dette ikke snakk om pedofili, men enkelt og greit snakk om andre standarder i samfunn hvor forventet levealder ikke er stort over 30 år.

Muhammeds første og mest elskede kone var dessuten eldre enn ham.

Så joda... Koranen har mye skummelt den, akkurat som alle religiøse bøker. Og å KUN følge den er ekstremt teit. Men det er også ekstremt teit å ukritisk kjøpe all propaganda som pres om den, særlig når propagandaen som oftest har sitt utspring ihos fanatiske kristne som tilber en bok som er like ille som Koranen på alle punkter.

Lenke til kommentar

Koranen har en mye mer fordømmende tone en bibelen. Det går ikke mange vers uten å nevne vantro.

Likevel står det at Allah ikke liker aggresjon -- til og med mot vantro. Men det er lett å glemme når det stor motstridende ting andre plasser.

Man kan heller ikke sammenlikne bibelen og koranen helt. Fordi mens bibelen er en samling tekster av diverse personer, skal koranen komme direkte fra Allah gjennom engelen Gabriel. Men nå er både tekstene i det nye testamentet og koranen stort sett skrevet ned lenge etter både Jesus' og Mohammeds død, så alle emd litt vett burde ikke ta ting helt bokstavelig.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg satt på Youtube idag, og så en profil til en muslim. Jeg tenkte jo at det var greit da, og så ned til "Comments" eller Guestbook som man kan kalle det. Da fikk jeg se noe så jævlig at jeg klikka så det jalla! Jeg er på toppen der og sa hva jeg følte for! Ikke kom og si til meg "Kimmag, du tar helt feil" for det gjør jeg faenma ikke! Jeg har gjemt dette i "Skjul" så ikke noen som ikke vil se det, ser det.

YouTube?

Har du sett hvordan muslimene der oppfører seg?

http://muslimsickosonyoutube.blogspot.com/

http://www.youtube.com/watch?v=oK2hWzpdP2g

http://www.youtube.com/watch?v=ax4Qq5X_y3c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...