clide Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvordan orientere seg for å finne dekoder for det nye bakkenettet? Jeg ønsker en dekoder som har opptaksmuligheter. Noen som har begynt jakten? ... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Så langt finnes det bare en. Og heldigvis for deg så ble den annonsert idag. http://www.dagensit.no/min-it/article1157781.ece Det vil nok komme en hel del over den neste måneden. AKIRA Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har du kabeltv eller parabol? Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har du kabeltv eller parabol? 9307311[/snapback] Han har vel antenne siden han skal ha dekoder til bakkenettet...? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For å si det sånn - du aner ikke hvor mange kunder jeg har innom som spør om hva de skal gjøre når det digitale bakkenettet kommer - samtlige har svart at de har kabeltv når jeg har spurt hva de har i dag. Så har de blitt ekstremt overraska nå jeg har sagt "ingenting" ang hva de skal gjøre. Den norske befolkning har blitt offer for en myte om et _bakkenett_ som i realiteten er et "luftnett". Hadde man forklart bedre hadde vi ikke blitt lurt så veldig . Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mer nyheter om støtte for det nye riksTV. Sony lanserer TV med Mpeg4 dekoder. http://www.teknofil.no/wip4/slipp_dekoder_.../d.epl?id=16388 AKIRA Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg har ikke startet jakten, har satelitt og kabel Uansett er det idiotisk hele opplegget spørr du meg. Tv tilbudet blir like dårlig igjen som vi hadde før 92 da TV2 startet opp, når tv2 ikke sender gratis lenger. Hele opplegget er bygd opp slik at man skal ha mest mulig penger ut av forbrukeren. Eneste som blir gratis er NRK fordelt på tre kanaler. Vent heller nærmere jul og på ny året. Da skal det visst komme noen bedre mottakere med pvr andre funksjoner. Kjøper du nå, vil du mest få en råtten tuner som blir pælmet om et par år uansett. Endret 27. august 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Javell Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Mer nyheter om støtte for det nye riksTV. Sony lanserer TV med Mpeg4 dekoder. http://www.teknofil.no/wip4/slipp_dekoder_.../d.epl?id=16388 AKIRA 9335369[/snapback] Alle mottakere som skal vise mer enn NRK sitt programtilbud krever abonnement hos Riks-tv. Det forutsetter godkjent utstyr. Jeg har hørt at dette er en tidkrevende prosess, og at deres produkt neppe blir godkjent før jan 2008... Lenke til kommentar
clide Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Har du kabeltv eller parabol? 9307311[/snapback] Nei jeg har antenne da:-)siden jeg spør!! Vurderer å gå over til parabol etter at tv2 forsvinner. det er jo helt håpløst å bare satse på nrk... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tror nok TV2 kommer til å koste penger på parabol også. Like greit å bruke NTV-pakke da. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tror nok TV2 kommer til å koste penger på parabol også. Like greit å bruke NTV-pakke da. 9400640[/snapback] TV2 koster allerede penger over parabol. Egentlig koster TV2 penger i alle kabelnett også siden man ikke får tilgang til signalet uten å betale i en eller annen form(årsavgift eller avgift over husleie). Det er via RiksTV og analogt bakkenett at TV2 er helt gratis inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå