Blåbjørn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) 90% av den posten gir ingen mening for meg Har bare spilt 1 mnd da. Angående raser...så skall jeg prøve å skrive en kjapp info ting, kan flame meg etterpå for å ikke nevne støff, men skal prøve å holde det kort: CALDARI: *Shield tanka +bra tank over kort tid, -litt værre over lengre tid, gjelder spesielt for capitals pga den høye energi forbruket *Missiles +treffer alltid....fire og forget...trenger sjelden tenke så mye på annet enn hva som er maximal range. - bruker tid på å komme frem, ship som flyr fort(interceptors osv) har en tendens til å ikke ta skade/ta lite skade av tunge missiles Annet: +caldari er sannsynligvis den rasen det tar kortest tid å sette seg inn i. +caldari er overlegent den beste rasen for å gjøre missions/skyte npc i. +siden caldari bruker missiles kan de effektivt gjør hvilken som helst type dmg. dette gjør at de kan finne svakheten til fienden og skyte denne type dmg. -siden caldari er shield tanka(som bruker mid slots), så har den lite til ingen plass til tackling gear uten å ofre mye av tanken. -caldari ships har den høeste massen av alle raser...så generelt(untatt ceptors) så er de forholdsvis trege. -liten dronebay og ingen bonus til droner.(untatt på carrier/mom seff) GALLENT: *Armor tanka +bra tank over lengre tid vannligvis, men må nesten ha dual large reps for å ha nogenlunde samme tanken som en enslig XL shield booster. -bruker flere slots for samme jobben *Blasters/rails(blaster er close range/rails er long range. +Blasters har kanskje den høyeste dmg av alle guns,rails er i stand til å gjøre dmg instantly på 180km. -blasters funker bare på kloss hold, og krever som oftest at targetet mer eller midnre ikke rører mye på seg, bruker også en del cap. Rails har problemer med å treffe ting som kjører litt fort på kloss hold. bruker også mye fitting, så er dårlig plass for tank med de største rail gunsa. Gjør kun Kin/therminal Dmg type. *droner +Gallent har de største dronebaysa, og har flere skip med bonuser til disse. man kan bruke droner som supplement til gunsa for å gjøre flere dmg typer. -droner kan mistes/bli skutt ned. +gallent carrier og mom har høyeste dmg av alle rasene, moros er kanskje den eneste effektive anti support dreaden. annet: gallent er mer eller mindre rasen det er enklest å kunne soloe i, pga den ofte har nok mid slots til å kunne fitte mwd, web , warp disuptor og en cap injector og samtidig ha dmg mods/tank i low. -er at man må velge mellom dmg og tank. -ekstremt energi sulten, er nesten nødt til å ha en cap injector, og cap charges til den krever stor plass og brukes opp. MINIMATAR: +varier mellom både være shield og armor tanka, ofte kan man velge selv. - krever dobbelt så mye skills da man må spece i begge. +har den minste massen av alle rasene= kan kjøre fort. -har kanskje den dårligste tanken(gjelder spesielt for capitals), om man ikke regner speed tanking for tank. +har litt av alt på mange måter, missiles autocannons og artelery. -må spece på alle de typene...krever mye skillpoints før man blir en god pvper. + kan velge mellom en hel del forskjellige dmg typer, ofte kombinasjoner av flere typer. Autocannons er forholdsvis lette å fitte og bruker ikke noe cap. har også bra falloff range som gjør at man faktisk gjør litt skade utover optimal range. -autocannons sluker ammo, ofte må man reloade, ammo tar litt plass osv, Artllery har ofte små magasin som gjør at man må lade om ofte der også. annet: er flavor of the mothn atmo, pga ships som rapier og huginns(webing recons) og vagabond som er den definivist kjappeste Heavy assult cruiseren i eve. AMARR *Armor tanka, mest armor hp av alle raser. også størst på cap. - er dårlig til noe annet en armor tanking, har også som oftest en mid slots for lite til å kunne bruke cap injector. *Laser, deles i 2 typer Pulse og Beam, der Pulse er close range og Beam er long range. + bruker omtrent ikkenoe ammo, men bruker opp crystaller (men de varer utrolig lenge), disse tar også liten plass. - bruker masse energi for å kunne skyte, så en amarr Bs pilot finner ofte det å både tanke og skyte samtidig omtrent umulig over lengre tid. kan ikke velge dmg type, gjør kun EM og therm dmg. Er veldig forutsibart og lett å tanke med en armor tanka ship. er værre og tanke med shield tank. + har de kanskje aller beste capital tankene, pga resistance bonusen og massive armor hp buffer(ofte supplert med Slave implants). annet: Amarr piloter er ofte kanskje noen av dem som skriker mest på forum om at rasen dems er underlegen de andres. Siden jeg ikke flyr amarr selv kan jeg ikke bekrefte/avkrefte dette. jeg har characters speca i alt untatt amarr. Endret 5. desember 2007 av Shanont Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) AMARRannet: Amarr piloter er ofte kanskje noen av dem som skriker mest på forum om at rasen dems er underlegen de andres. Siden jeg ikke flyr amarr selv kan jeg ikke bekrefte/avkrefte dette. Ikke kommet så langt at jeg flyr Amarr selv enda, men de relativt vellykkede på corp-ops. Ettersom de har mye armor er det effektivt å bruke remote repping på Amarr battleship. Ellers har de bra recons og en veldig bra frigate (Punisher). Hovedproblemet er at BSene ikke er veldig forskjellige, og at cruisere og til dels battlecruisere er til dels dårlige. Forøvrig en bra gjennomgang av rasene i EVE du skrev der, informativ. Endret 5. desember 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Skal se om jeg rekker en kjapp gjennomgang av ship typene før jeg må stikke på jobb(trøtt som en nepe dog) jeg går ikke inn på hver rases forskjerlige ships type av den aktuelle klassen med noen spør meg, da dette ville fylle halve forumet. nevner forskjellige ship typer og + og - med disse grovt sett, krav osv. Men: *Noob frigate(alle starter med dette) +gratis - ikke brukbart til noe annet enn å kjøre igjennom første missionene omtrent. *shuttles (utrolige billige) pris: ca 5000isk + tryggere enn å fly i podden - får plass til utrolig lite i den med kun 10m3 plass. er ubrukbart til annet enn å flytte seg/scoute. *t1 frigates pris: ca 40-400 000 isk er som oftest det første shipet du kommer til å føle deg stolt over, hver rase har 5 forskjellige typer. kan gjøre lv1 missions og sånt i disse. +billige, får de ofte gratis av vennlige nybegynner corps. - er mer eller mindre sucide vessels mot eldre spillere/større ship. *t2 frigates pris fra 2mill til 20mill : kan deles i 3 grener: assult frigates som er en tyngre og tregere mer tanka kamp frigate, og interceptors som er en kjapp tackler med forholdsvis lite dmg. 3 typen er Cover Ops frigates som er en liten reconiserings frigate. denne er omtrent håpløs å bruke i kamp, men kan probe ut fienden/plasser med bonus til dette. * Destoryers, pris ca 1-2mill. +er kanskje den beste nybegynner mining shipet pga alle turret slotsa. er også bra for salvaging og sånt - bruker fortsatt frigate size guns, og har dårlig tank. og stor signatur radius=lett å treffe og kjapp å få lock på- * t2 destoryers---> Interdictors: pris ca 10-35mill + kan putte opp bubbels i 0.0, som kan hindre en større gruppe fra å warpe/stikke av. eneste som pr dags dato som kan hindre Super capitals fra å stikke av. er veldig kjekke å ha mot andre ceptorer/t1 frigs - er ikke særlig brukbare i low sec, da de ikke kan utnytte sin største styrke, bubblen. krever mye skills. *t1 cruiser ca 3mill til 8mill er gjerne det første ordentlige pvp / mission running shipet til mange. +er ganske all around, en stor gruppe av diss funker mot det meste. - er litt dyrere og miste en en frigate. *t2 cruiser---->deles i 2 grener: ca 80-110mill 1 heavy assult cruiser: Pleide å være svindyre ship kun for "eliten", i den senere tid har ccp inført invetion som har gjort prisene mer levbare. dette er skipet for den litt mer skilla personen med litt mer selvtillit i seg selv- Ser jeg en t2 cruiser regner jeg med at motstanderen ikke er en noob liksom. + mye slagkraft for størrelsen, høy mobilitet, bedre tank enn t1 versjonen - fortsatt forholdvis dyr, dårlig insurens deal på disse. krever en del skills. 2: recons ca 60-120mill : er snikeversjonene av cruiser ships, en versjon til hver rase er cloaking recon, som er spesialisert i å infriltere linjer, putte opp cynoer(for å jumpe inn capital ships), skaffe intell osv. den ikke cloaka versjonen er combat reconen, som er mer spesialisert i elektronisk krigføring. ekstra input: ihvertfall i mange av de større pvp alliancene/corpa utgjør speed fitta t2 cruisers som standar i roaming fleets/gangs pga dems høye mobilitet. taktikken er storsett å holde høy fart, å kjøre som wolfpacks mot enslige etterhengere. *Battlecruiser: ca 25-40mill Er en mellom ting mellom et battleship og en cruiser på mange måter. Den bruker cruiser size guns, men har flere av dem, og har cruiser size tank, men bonus til denne. +er mer mobil enn et battleship, -men har ikke samme firepower/tank. t2 battlecruiser: ca 120-180mill Også kalt commandships: er på mange måter et lommeslagship, bruker fortsatt cruiser size fitting på denne, men har mange bonuser og høy resistans, noe som gjør den veldig effektiv. er mer mobil enn en battleship. koster en god del, og krever mye skills, er gjerne noe av de siste man trener for. *Battleship: ca 65-120mill Er mer eller mindre standar slagshipet i en hvilken som helst flåte, standar ratting shipet til mange. er tung og seint, men mye firepower og mye hp og tank gjør det til en veldig all around ship. krever ikke veldig mye skills for å komme seg inn i, men er utrolig effektivt om man har mye skills også. *Carrier(capital) ca 1bill Er et svært ship med masse fighters (svære droner), massive tank, kan remote reppe andre med stor effektivitet og ahr bonus til dette. kan frakte andre ship inni seg, trenger ikke bruke jump gates som andre ship. +er unverlig for en massive fleet, gir massive remote repping og mye dmg. -er en tung og svært ship som uten support av mindre ship er som en strandet hval. *Dreadnought(capital) ca 1.5bill Er en enorm krigsmaskin, med enorme kanoner/missile porter, som er spesialisert å gjøre massive dmg og tanke enorme mengder dmg mot svære og stillestående targets som POS, andre capitals osv. +er et must å ha om du skal ta ned en large pos f.eks. bruker ikke jump gates som vanlige ship. repper sinnsykt, omtrent 4x-8x så krafig tank i siege mode som en carrier. -Er sårbare i Siege mode da den er dårlig til å forsvare seg mot mindre ship, og liker dårlig å bli energi neutralisert. er temmerlig immobil. *Mothership ca 20-30bill er som en enorm carrier, untatt at den er immun til all elektronisk krigføring, kan fyre av dobbelt så mange droner, og har bedre tank. * Titan 40-60bill Er enorme Deathstars (hvis man sammenligner med star wars), som utsletter omtrent alt på samme griden i teorien. finnes bare en håndfull av disse. - kan ikke jumpe ut av et system etter å ha avfyrt Doomweapon devicen sin for 10min. Er et mareritt å bygge, krever enorme ressusjer, og er et mareritt å holde i live:p prisen er avskrekkende nok for de fleste. er forholdsvis enkelt å tanke mot om man kjenner til hvilken rase titan er av,(de gjør kun 1 dmg type). + er et terror våpen spesielt mot de mindre alliancene/corpa, få vil tørre å sloss mot deg i åpen kamp. Endret 5. desember 2007 av Shanont Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vurderer å begynne med EVE Online selv. Har prøvd trial en gang før og kom relativt godt inn i "the basics" til spillet. Var though ikke veldig morsomt å gjøre PvE quests av typen lever dokumenter hit, lever dokumenter dit. Men om jeg starter opp igjen får jeg vel vurdere å bli med i et Corp, og deres ser jo bra ut! Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kjernen av Spartan Industries består av hovedsakerlig ex Priorty (holding corpet fra Shrouds of Darkness Alliancen). Med Waywatcher i spissen, men har flere "eve-kjendiser" med Evil Edna som den kanskje mest kjente, etter waywatcher. Anyway...minumums kravet for å joine er 25mill skill points i pvp relaterte skills.(tar ca 2år å få) De krever også referanser fra noen fra corp(altså du må kjenne noen i corpet som synes du er god nok til at han går god for deg). De krever også Killboard links får å få et kjapp overblikk av hva du har drevet med i Eve. Derretter krever de activtet....er du borte mer enn en dag, er det kjekt om du sier i fra. De er forholdsvis relaxa i forhold til Real Life> eve, i motsetning til f.eks Bob(Band of brothers) der de krever syk activity og insats. (har hatt Bob Fc da jeg var I infod, han krevde at du stillte på vekkeklokka midt på natta på hverdager for å skyte poser noen timer, og truet med å kicke dem som ikke dukket opp) Er litt sånn instilling I triumvirate også, men lederne i våres corp er mer lax så,(de er bare strighte på at når du ER ONLINE så bidrar du 100%). kort sagt.....søk om 2 år, du har skaffet deg masse pvp erfaring og er speca med 25mill sp eller mer og om du er motivert til å spille 30-40 timer i uka:p Om du blir acceptert(de pleier å la folk få sjansen)...så venter en 14 dagers trial . Der sjekker man at du lever opp til forventingene og ryktet SPA skal opprettholde. de krever bla 20:1 kill/loss rato, at du bidrar 100% når du er online og at du er på TS/vent når du er online til en hver tid. hva du får tilbake? du får oppleve mye moro, mye kødd og sånt på TS/vent(når vi ikke sloss), corp poker turneringer, spiller andre spill sammen som Team fortress 2 og Dota osv. generelt ha det moro med en gruppe mennesker utenom eve også. De er ikke det største corpet...men er en gjeng på 70 stykker nå...en god del svensker, noen britiske , en polsk tannlege som konstant er full, og mange mange fler:) Endret 5. desember 2007 av Shanont Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Spillet er beinhardt å komme over den første kneika da..når man skal finne ut hva skills man må traine hele tiden for å utnytte tida best mulig. Får faktisk endel bra rewards for agent-missions ganske tidlig, f.eks fikk jeg 400k caldari-frigate ganske kjapt, og jeg hadde selvsagt akkurat kjøpt en før jeg gjorde questen. Blir jo til at man spammer ned Help og norge.no kanalen med "how do I do this? how do I do that? what skill do i train now?"..men nå har jeg ikke spilt på 3 mnd. Har egentlig veldig fett gear til å være så noob, for jeg fikk en fullt utstyrt Kestrel helt gratis av en fyr i norge.no som han bare skulle kaste likevel. Men det var på trial account (14 days), så kontoen er sikkert mistet igjen nå. Går det an å reaktivere en fryst trialkonto tror du? Kjipt å miste alt det hvis jeg skulle starte igjen. Endret 5. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) er ikke noe problem å reacivate en noob konto. men er det lengre enn 4-5mnd siden trur jeg det ikke er verd det. Før i tiden hadde noob accounts 200-300k sp i starten såvidt jeg husker. nå kommer de med 800k. er omtrent en og en halv mnd trening minst det. Så du kan egentlig pre-selecte en char til det du skal drive med ganske tidlig:) er for å få noobs tiligere inn i spillet litt fortere..noe som er bra:) også har de forenkla training skilla litt. Du trenger ikke Skillsa trent attitude learning skills som memory og sånt til lv5 lengre for å trene advance learning skills. trenger bare til 4. så du sparer ca 1 mnd der også. Endret 5. desember 2007 av Shanont Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Får visstnok ikke tilbake accounten som jeg hadde for et halvt års tid siden. Det som var så spesielt med den var at jeg dro på et vanlig mining run (alene) og fant noen stakkars pirater som utrolig nok hadde lyst å måle railguns med meg. Etter å ha delt samtlige pirater i to, lootet jeg bare for moro skyld (hadde spilt i en uke, sjeldent noe snadder hos piratene) og fant en augment som var verdt 240 mill ^^ Faen at jeg ikke får tilbake den kontoen. Blir kanskje å joine dere i juletiden når alle har lagt seg og det er blitt stille i huset og ikke noe annet å gjøre Håper dere fortsatt tar i mot newbies som lille meg Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan har utrullingen gått?.. kan jeg regne med å spille når jeg er ferdig på jobb? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da var spillet oppdatert, og jeg klar til å begynne. Men før jeg begynner har jeg noen spørsmål. Hvilken rase bør jeg velge? Har ingen anelse om hva som er bra dårlig for en nybegynner. Er det noen skill-guides som forteller en hvilke skills en bør ha når man begynner? Og er det best å mine eller å krige? Eventuelt om man joiner en corp, hva har de mest bruk for? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Det er masse info om det på eve online forumet. Det er egentlig ganske viktig hvilke stats du velger fra starten av skjønte jeg. Jeg søkte i google på ting som "Eve online guide" og fant egne nettsider dedikert til skills og alt mulig. Skjønte at man må jobbe endel for å komme inn i dette spillet, ikke som WOW der man bare starter en char og utvikler den etter level 10. I denne tråden er det en ganske stor corp som rekrutterer folk, de fleste er nordmenn virker det som. Du kan joine norge.no-kanalen ingame så henger masse folk der som hjelper deg med hva som helst (kanskje penger også). Jeg lot være å søke på joining fordi jeg bare spilte trial og visste jeg måtte flytte snart og ble uten internet et par mnd. Du går liksom aldri opp i "level" i dette spillet, men trener nye skills hele tiden som går på tid. Enkelte skills gjør treningstida på alle skills mye raskere..Training tror jeg den heter, den bør du få opp på hvertfall 4 ganske fort. Skills trener når man er logget av også, så det er jo bare å starte training før man legger seg eller går på jobb. Endret 6. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Apoc Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvilken rase bør jeg velge? Shanont har skrevet en veldig grei gjennomgang av dette over, men det har egentlig ikke spesielt mye å si, du kan kryss-trene alle rasene. Eneste det påvirker er hvilke skills du begynner med og hvem du har gode standings til i starten. Og er det best å mine eller å krige? Det kommer helt ann på hva du selv foretrekker å drive med. Beste rådet er å prøve litt av alt før du bestemmer deg. Og som Bytex allerede har sagt, dersom du hopper inn i norge.no kanalen i spillet så vil det neppe være mangel på hjelp å få. Dioxus Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Kan jeg få noen screens? EDIT: Hehehe, venta på at noen ble å reagere på den Men okay skal gjøre den mer ontopic her. Har spilt nå i et parr dager bare, men fant ut det var en god del artigere enn å være loner i Eve. Folket i Corp er jo en hyggelig gjeng og utrulig men sant så får man et normalt svar om det er noe man lurer på Liker jeg trinity blir jeg garantert å kjøpe spille, for andre MMO som ikke krever at jeg sitter der 24/7 er det lite av. Endret 6. desember 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ærlig talt, det tar deg 2 sekunder å skriver "EVE ONline screenshots" så får du tusenvis av bilder. Endret 6. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 angående character....(med mindre du vil jobbe med mye trading...)så har du minst bruk for charisma. Charisma er bare kjekt for leadership skills og social skills. men skal du pvp/mine så har du liten vits med detta da leadership er en forholdsvis liten del av det du trenger trene for pvp. Så kjør max de andre skillsa. Etter det bare plukk en rase(Fjes) du liker egentlig. ha i bakhodet at det er et pluss å plukke en av "rasene" som du liker kamp stilen til(i mine forrige poster), men at det tar ca 1 uker å trene seg til en annen rase omtrent sånn på nivå med det du starte med ca:p så ingen big deal liksom. personlig hadde jeg trolig bare tatt en rase jeg likte fjeset på. Men mange av de "nyeste" rasene har bedre attributes enn de gamle dog. Men de "kinserne" er så utrolig stygge synes jeg at jeg sjelden gidder spille dem. (de nyeste rasegrenen er den nederste av de 3 du kan velge når du har valgt enten Minmatar/amarr/caldari/gallent.) Men kort sagt....med mindre du ønsker å bli trader...få fokuset på alt annet enn karisma. Resten går opp i opp senere i spillet...bare tren learning skills og kjøpt noen implants og du har bra attributes:) Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvilken rase bør jeg velge? Shanont har skrevet en veldig grei gjennomgang av dette over, men det har egentlig ikke spesielt mye å si, du kan kryss-trene alle rasene. Eneste det påvirker er hvilke skills du begynner med og hvem du har gode standings til i starten. Og er det best å mine eller å krige? Det kommer helt ann på hva du selv foretrekker å drive med. Beste rådet er å prøve litt av alt før du bestemmer deg. Og som Bytex allerede har sagt, dersom du hopper inn i norge.no kanalen i spillet så vil det neppe være mangel på hjelp å få. Dioxus ta en titt på den nyeste trinty videon: <her> Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) De er forholdsvis relaxa i forhold til Real Life> eve, i motsetning til f.eks Bob(Band of brothers) der de krever syk activity og insats. (har hatt Bob Fc da jeg var I infod, han krevde at du stillte på vekkeklokka midt på natta på hverdager for å skyte poser noen timer, og truet med å kicke dem som ikke dukket opp) Hehe husker etter det når vi hadde den BoB FC'en i INFOD, jeg var der selv da :!: , var ganske heftige diskusjoner til tider der da. Mitt ingame navn er NightmareX og er nå i Infinitus Odium (INFOD), og vi har våres egen allianse som heter 'The Church', og vi er en PURE PVP allianse. Vi driver med low sec pvp, altså det vi kaller for Piracy (Pirater), også holder vi på med 0.0 space pvp. Akkurat nå så har vi ganske strenge krav til dem som skal joine corp'et. Du trenger f.eks minimum 20 mill Skill Points totalt, og du må kunne bruke Tech 2 (T2) våpen og Tech 2 tank, som shield og armor tank. Dette er bare minimums kravene Hvis dere vil se hva vi driver med, så kan dere se noen filmer i fra INFOD her: Lock & Load 5 (Gammel INFOD Film) Damige Control 2 (Litt Nyere Film) Project Mayham 2 (Nyeste Filmen Til Nå) Alle disse filmene kan du se direkte fra siden, så du trenger ikke å laste ned noen av dem. Ellers så har jeg spillt EVE Online siden februar 2004, og spiller fortsatt. Og vil neppe gå lei spillet heller . Har nå over 40 mill Skill Points totalt. Er sikkert flere av dere i fra NorCorp som vet hvem jeg er, siden jeg bruker å holde til i Norwegian kanalen. Hvis det er noe dere lurer på anngående piracy eller pvp generelt, så er det bare å eve-maile meg eller spørre meg i Norge kanalen når jeg er der. Jeg må jo gi denne topic'en en bump da, siden det er om et Norsk corp Endret 6. desember 2007 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 NightmareX jo! Hvordan går det med CNR'n din? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 NightmareX jo! Hvordan går det med CNR'n din? Ehhm, du er 1 år og 7-8 måneder for sent ute å spørre om det lol For å si det slikt, så mistet jeg den på en litt spesiell / rar måte da, uten å gå inn på hva som skjedde. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 NightmareX jo! Hvordan går det med CNR'n din? Ehhm, du er 1 år og 7-8 måneder for sent ute å spørre om det lol For å si det slikt, så mistet jeg den på en litt spesiell / rar måte da, uten å gå inn på hva som skjedde. Hengt en del i norwegian jeg også, så kjenner godt til historien. Bare måtte dra den frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå