lefsaker Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hei, jeg installerte PCLinuxOS ista, men jeg trøbler litt med å få installert Wine. Jeg har gått i "Synaptic Package Manager" og valgt Wine. Når jeg klikker på "Apply", begynner den å koble til en server, trolig nok for å laste ned filene som trengs. Der får jeg 404 error. Jeg har også prøvd å laste ned Wine fra hjemmesidene deres. I readme fila, står det at jeg skal kjøre ./tools/wineinstall fra wines root mappe. Da får jeg et valg om å trykke "Execute" eller "Cancel". Jeg klikker "Execute" men etter det skjer ingenting. Endret 16. august 2007 av lefsaker Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bare prøv igjen litt senere med å laste ned fra synaptic så skal det nok gå. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) I dag har jeg snokt litt rundt på FTP serveren som Synaptic kobler til, og ser at filen som jeg prøver å hente, ikke finnes der. Men det ligger en nyere versjon der. Synaptic prøver å hente: libwine1-0.9.31-1pclos2007.i586.rpm Denne ligger der: libwine1-0.9.39-1pclos2007.i586.rpm Er det noen mulighet å endre dette i en eller annen fil så den prøver å hente den nyeste versjonen? Fant ut av det Endret 17. august 2007 av lefsaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå