pcpcpc Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Hei! Har tenkt å selge XBOX'en min. Den har vært inne til modifisering flere ganger. Her er noen specs: 200Gb Harddisk CHIP: Xecuter 3 XBOX Media Center på norsk Noen emulatorer 4 orig. spill Nytt frontpanel med skjerm(!!) 2 stk. Controller S + 2 stk. Logitech Trådløse Ny Audio/Video kabel som har optisk lyd ++ Noen som vet omtrent hva jeg kan få for denne? Takk på forhånd for svar! EDIT: Er i fin stand! Aldri vært noe feil med den EDIT: Viften er skiftet pga støy pcpcpc Endret 16. august 2007 av pcpcpc Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 1000-lapp hvis du er heldig tipper jeg. Xbox er vel ikke den mest etterspurte, og kraftig på vei ut. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Denne godsaken her har mye større bruksverdi enn salgsverdi. Jeg ville såtte på den og heller brukt den som ftp-server eller mediacenter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sier meg enig med LordShaft, tror du vil få mer ut av å beholde den og bruke den som mediacenter enn du vil av pengene du kan få ut av et salg. Xbox som spillkonsoll er tilnærmet lik død nå, og det har vel ikke kommet stort mange spill til den etter at Xbox 360 kom for snart to år siden. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sier meg enig med LordShaft, tror du vil få mer ut av å beholde den og bruke den som mediacenter enn du vil av pengene du kan få ut av et salg. Xbox som spillkonsoll er tilnærmet lik død nå, og det har vel ikke kommet stort mange spill til den etter at Xbox 360 kom for snart to år siden. 9298096[/snapback] du får nokk ikke så mye for den nei... ved mindre du treffer den rette personen da jeg ville brukt den som media senter hvis jeg var deg!(jeg bruker en xbox selv til media senter) Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tar opp denne tråden igjen, side jeg tenker på å selge min. Spiller det noen rolle om den er original? Ville tro det var bedre. Jeg har en helt original konsoll, med brannsikker strømforsyning. Jeg har 2 stk s-kontrollere, og 28 originale spill i cover. Alt er strøkent. Mange kvalitetsspill, så jeg håper at en person som ville ha timevis med god spillunderholdning kunne ofre litt grafikk for å få mye for pengene. Mulig jeg er litt optimist her Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du kan ikke vente at noen skal betale noe ekstra for gamle Xbox-spill i alle fall. Xboxens verdi per dags dato ligger i muligheten som media center. That's it. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Tar opp min egen tråd igjen...det er vel ikke vits å lage en ny...?! Har et lite spørsmål: Hva er en FTP Server? Takk for svar! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/File_Transfer_Protocol 2 typer FTP: Protokoll, og applikasjon. Server er en applikasjon som lytter på innkommende transaksjoner. Enkelt og greit en applikasjon som gjør det mulig for deg (en klient), å laste til og fra en FTP server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå