Gå til innhold

Bioshock i morra!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uannsett, leste gamereactor sin anmeldelse nå, leste ikke noe om at det ble trukket ned pga multiplayer, men isteden noen andre grunner:

 

"Når spillet, med alle superlativene jeg så sjenerøst har gitt det, likevel ikke får 10-tallet, skyldes det at Irrational ifølge meg har gjort et par mindre brølere. For det første går det ikke lenge før du som en annen løpegutt sendes fra den ene enden av Rapture til den andre for å finne x antall av en slags ting og y antall av andre. Historiemessig går det helt greit, men det er kjedelig og ensformig å gjennomsøke rom for rom etter tingene man mangler, alt mens fiendene med jevne mellomrom angriper deg. Det virker som om det er for mye backtracking og dermed noen dødperioder. At sluttkapittelet også starter med et eskorteoppdrag er heller ikke en utbetinget suksess. Denne delen lider, som de fleste av sitt slag, av en irriterende kunstig intelligens som enten gjør akkurat det den vil eller i stedet gjemmer seg rett foran deg slik at du ikke kommer deg frem til fiendene før de for lengst har kverka den du skal passe på. Det er ikke alarmerende dårlig, men dette er utvilsomt det stedet jeg startet forfra flest ganger og langsomt begynte å miste tålmodigheten min."

Lenke til kommentar

GameReactor er spillverdens Se & Hør, alt du leser der skal du ta med en neve salt, og gjerne enda litt mer. Ikke skriver de gode anmeldelser, og bedre blir det ikke av generelt gjennomsyret dårlig journalistisk.

 

Jeg sier ikke dette fordi de ga BioShock 9/10, men uttaler meg på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar

Last det ned via Steam da vel. Og syns dere noen få dager har stor betydning. Hva med å vente 9 måneder på Trauma Center til Wii...

 

Spilte det i går hos en kamerat, meget polert tittel. Ikke en perfekt 10-er fra meg, men helt klart verdt en 9-er.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Last det ned via Steam da vel. Og syns dere noen få dager har stor betydning. Hva med å vente 9 måneder på Trauma Center til Wii...

 

Spilte det i går hos en kamerat, meget polert tittel. Ikke en perfekt 10-er fra meg, men helt klart verdt en 9-er.

9317439[/snapback]

 

Hva hjelper det vel å laste det ned fra steam? Får ikke spilt det før 24 uannsett..

Lenke til kommentar
Ja, jeg ser det.

Notepad får ikke lest .ini filene, og bildefilene er også fucked.

Sikkert en lett kryptering på alt av filer.

Skal fyre opp Ida Pro og Tsearch 1.6, få se hva jeg få til.

9317660[/snapback]

 

Heh, jeg ønsker deg lykke til - du er nok ikke den første som prøver, og vet du hva - ingen har enda fått det til ;)

Lenke til kommentar

Ja, sant.

Tolmodighet må man ha, og dette er ikke et prosjekt for kvelden.

Tar laaaaaang tid, dessuten er jeg ikke ferdig å lese fagboken enda heller.

Har hatt den på pdf, og den er på vei i posten nå.

 

Må analysere pakkene som blir sendt ved oppstart, se hvilken funksjoner den importerer. Drive offline såvel som online analyse, det er lov å prøve seg frem.

Leke litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...