Gå til innhold

Bioshock i morra!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uannsett, tror jeg aldri har sett et spill som har fått så bra kritikk.

9299440[/snapback]

Ocarina of Time:

http://www.gamerankings.com/itemrankings/s....asp?rankings=y

 

Mulig jeg laster ned demoen når den kommer, men er ikke helt sikker på at jeg kommer til å like det.

9300089[/snapback]

 

Hehe, men på den listen står jo noen av tidenes beste spill, og når da dette spillet har omtrent fått samme kritikk som disse, er det vel kanskje ikke rart om Bioshock blir et av det beste spillet vi har sett på lenge(tør ikke å si tidenes beste pga andre store titler kommer, Crysis, halo 3 osv).

Lenke til kommentar

enda forr tidlig å si om Bioshock slår noen av de. de fleste spillene på den listen har gode men også MANGE omtaler rundt seg.

hender at store spiller scorer høyt i starten så faller de når flere ikke fult så gode omtaler ryr inn.

 

hadde vært kult om Bioshock slo Ocarina, bare fordi at Ocarina har vært der så lenge :p

 

tilbake til demoen, den kommer vel ikke før på mandag ryktes det?

Lenke til kommentar
enda forr tidlig å si om Bioshock slår noen av de. de fleste spillene på den listen har gode men også MANGE omtaler rundt seg.

hender at store spiller scorer høyt i starten så faller de når flere ikke fult så gode omtaler ryr inn.

 

hadde vært kult om Bioshock slo Ocarina, bare fordi at Ocarina har vært der så lenge :p

 

tilbake til demoen, den kommer vel ikke før på mandag ryktes det?

9300538[/snapback]

 

desverre som kommer den kanskje på mandag ja,

 

"2K informed us that the demo is not coming tomorrow, "probably" Monday"

 

men det står "probably", så er ikke sikkert den kommer ut da heller. Er lei av å vente alerede.. :(

Lenke til kommentar

9/10 fra gamereactor, ikke perfekt fordi spillet mangler multiplayer og spillet oppfordrer til utforskning (noe de tolker som backtracking). :thumbup:

 

Maken til ren idioti skal man lete lenge etter.

 

Edit: Forøvrig den laveste scoren noen har gitt hittils?

Endret av novastrum
Lenke til kommentar
9/10 fra gamereactor, ikke perfekt fordi spillet mangler multiplayer og spillet oppfordrer til utforskning (noe de tolker som backtracking).  :thumbup:

 

Maken til ren idioti skal man lete lenge etter.

 

Edit: Forøvrig den laveste scoren noen har gitt hittils?

9300651[/snapback]

 

Jaja 9/10 er jo ikke dårlig alikevel da men :roll: . Har ikke sett noen sted at spillet har fått under 9/10 ihvertfall

Lenke til kommentar
Har begynt og spille dette på 360'en.

Dere kan glede dere. Virker bra, men litt masete i begynnelsen synes jeg...

9/10 virker som en grei score på spillet, det at det mangler online (feks coop mode) det skal trekke ned.

9300910[/snapback]

 

At det mangler multiplayer i et singleplayer spill, synes jeg abselutt ikke skal trekkes ned så lenge singleplayer innholdet er bra nok, noe jeg tror det er i dette spillet. Multiplayer i sånne spill synes jeg nesten aldri pleier å være noe bra heller, men det er en annen sak..

Lenke til kommentar
Har begynt og spille dette på 360'en.

Dere kan glede dere. Virker bra, men litt masete i begynnelsen synes jeg...

9/10 virker som en grei score på spillet, det at det mangler online (feks coop mode) det skal trekke ned.

9300910[/snapback]

Synes du ikke at det er idiotisk å kreve multiplayer fra et singleplayer-spill?

 

I så fall burde man trekke ned scoren til spill som Ocarina of Time også.

Teit? Ja.

Endret av novastrum
Lenke til kommentar
Har begynt og spille dette på 360'en.

Dere kan glede dere. Virker bra, men litt masete i begynnelsen synes jeg...

9/10 virker som en grei score på spillet, det at det mangler online (feks coop mode) det skal trekke ned.

9300910[/snapback]

Synes du ikke at det er idiotisk å kreve multiplayer fra et singleplayer-spill?

 

I så fall burde man trekke ned scoren til spill som Ocarina of Time også.

Teit? Ja.

9301091[/snapback]

 

Det jeg mente er at de burde tatt seg bryet med og lage en co-op mode på dette.

Lenke til kommentar
Har begynt og spille dette på 360'en.

Dere kan glede dere. Virker bra, men litt masete i begynnelsen synes jeg...

9/10 virker som en grei score på spillet, det at det mangler online (feks coop mode) det skal trekke ned.

9300910[/snapback]

Synes du ikke at det er idiotisk å kreve multiplayer fra et singleplayer-spill?

 

I så fall burde man trekke ned scoren til spill som Ocarina of Time også.

Teit? Ja.

9301091[/snapback]

 

Det jeg mente er at de burde tatt seg bryet med og lage en co-op mode på dette.

9301302[/snapback]

 

Enig i at det ville vært kult med coop, men jeg synes spillet har vært lenge nok i utvikling som det er, og hvis dem skulle ha presset det inn sånn at spillet kom i år med coop, ville det helt klart gått utover noe annet i spillet(noe som ikke er bra).

Lenke til kommentar

Å gi spill som dette trekk på grunn av mangel på en flerspillerdel er idiotisk. Kanskje det er mangel på flerspillerfunksjon som har gjort at Bioshock har en enestående enspillerdel? Enten får spill som dette trekk på grunn av mangel på flerspiller, eller så får det trekk på grunn av elendig flerspiller, fordi utviklerne har satt fokus på enspillerdelen. Som mange av dere sikkert vet er Stalker et spill som i utgangspunktet skulle være "hardcore" single player, men har desverre mange bugs som ødelegger spillopplevelsen. Dersom utviklerne hadde droppet flerspillerdelen (som forresten suger), ville de kunne levert et spill med mindre bugs.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...