Svirrepippen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Skal kjøpe bæbar PC eller Mac nå... Er ikke helt flink til å finne slike ting, kan noen hjelpe meg? Ønsker meg en underholdningsPc/Mac. Med: 2 GB minne Min. 1.5 Ghz (helst mer!) 17" skjerm Gjerne TvTuner! Budsjett: max 10 000 kr. Vet noen om en bra PC eller Mac? (og hva burde jeg helst kjøpe uavhengig av pris; Mac eller PC?) På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har ikke tid til å hjelpe noe særlig, men ville nok godt for pc, billigere og bra til undeholdning, mac er en bedre arbeidsmakin, dessuten betaler må man ut med en del mer Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Høres ut som du trenger en PC ja, ingen Mac som er i nærheten av å treffe de kravene du nevner her. Lenke til kommentar
vrk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 17" mac begynner på 24000 kr så tror du skal se etter en pc Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det jeg finner litt sært er at du leter etter en bærbar maskin med 17" skjerm. Disse grenser ofte mer til slepbare, og man finner ikke ofte noen til under 10 tusen. Men om Mac mot PC uavhengig av prisklasse vil jeg si at Mac er en mye bedre underholdningsmaskin hvis man ser bort i fra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå