paalolse Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei Har letet litt rundt på internett for å finne ut om jeg kan eksportere film fra adobe premier 6 til vhs spilleren.. Jeg har installert dc10+ kortet fra pinaccle som har analoge in og utganger. Kan det stemme at jeg må ha en dv converter ?. Er dette en programvare, og i såfall er det noen som har noen tips vedrørende dette Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hvis du har DV-camera, så er det ganske enkelt. Koble firewirekabeln til dv-camera, så kobler du scart kontakten ifra dv-camera til vhs'n. Så er det bare å trykke på rec og exportere i premiere. Det gjorde såfall jeg, og det funka fint. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Du danner bare en AVI-fil med den codec som dc10+ kortet bruker. Ved avspilling på media player vil det også sendes til utgangen på kortet. Jeg antar at Premiere også kan spille av denne fila. DV-konverter er en hardwareboks (f.eks. fra Dazzle: http://www.dazzle.com/products/hw_bridge.html ) og koster gjerne noen tusen, og krever at du også har firewirekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå