Jeg_ruler Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Francesco Totti uten tvil. Folk nevner kreativiteten til Zidane men jeg tillater meg å si at Totti har verdens beste kreativitet. Pasningene hans er upåklagelige og at han som playmaker vant Gullballen i fjor sier mye. Lojal mot klubben sin, har sagt nei til nesten samtlige andre storklubber i Europa. Så har han så mange "trademarks". Chucchiao (chippen) hans er jo legendarisk og du finner ikke en eneste spiller som har flere lykkede hælpasninger på en sesong. Helt vanvittig Min andre er vel Andrea Pirlo selv om jeg er Roma-tifoso. Han har en pasningsfot bara Fabio Liverani kan matche og du klarer ikke ta ballen av ham. Men en av grunnene til at han er så god er faktisk hans midtbanepartner Gattuso. Videoen hvor Pirlo treffer tverrliggeren 6/10 ganger sier det meste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Steven Gerrard-Soul Trenger jeg si noe mer? Steven Gerrard og sjel er ikke noe som passer så veldig godt sammen (Hint: Chelsea..) Min favorittspiller er Andrea Pirlo. Pga. hans utenomjordiske overblikk og pasningsfot. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Erik Huseklepp Endelig en vi alle kjenner på Brann... Finter og rykk bare Alan på Stabæk kan matche. Også har han i tillegg en god innleggsfot! Gutten er jo 23, så man må vel snart forvente at han spiller fast (hele neste sesong!).. Om motstanderen heter Hødd, Viking eller Rennes spiller ingen rolle. Enkle finter og et godt rykk virker (nesten) hver gang. En publikumsspiller! Ellers skulle jeg ønske jeg kunne skrive Hanstveit her. Dessverre synes jeg ikke at gutten var trofast mot Brann for 10 år siden lenger er godt nok til å holde av en fast plass på Brann. Særlig ikke når alternativet har vært bedre de siste kampene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå